Nou ElviraR, hier nogmaals GEfeliciteerd! Het is je zo gegund! Geniet er maar lekker van! Liefs Corina
Wow elvira, GEFELICITEERD! Af en toe kijk ik hier of ik "oude" bekende tegen kom van het NOD forum. En ja hoor, Elvira is zwanger! Wat geweldig, geniet ervan meid! Hele dikke knuffel van Neia
En ook hier nog ff, gefeliciteerd, ben zo blij voor je. Weet nog dat we vorig jaar samen in het nod-topic zaten en dat ik toen in een pb tegen je zei dat ik graag nog in 2006 moeder werd. Dat is gelukt, maar vond het toen heel naar hoe jouw verhaal verder ging en nu dit.......... Geweldig, gefeliciteerd en geniet er enorm van!
Oh meid, wat super voor jullie! Nu had je het waarschijnlijk helemaal niet verwacht.... Ik wens je veel geniet-plezier toe!
JOEPIE MEISSIE! Van harte gefelicteerd. Tja ik ken je ook nog uit de NOD-forums, net zoals Pim ! Echt super geniet ervan je hebt het zo erg verdiend! liefs, misspuma
heeej elvira..... jemig... wat zal jij sprakeloos zijn geweest.....! en dat terwijl jullie op de wachtlijst stonden! Je geeft meiden in de mmm weer moed! GEFELICIFLAPPPPEERRRDDD!
HOERA voor Elvira! (en haar manneke!) Meid, dit is super nieuws en het is jullie ontzettend gegund! Geniet ervan en groei lekker!
Hier ook nog maar even: Gefeliciteerd. Ik ben echt heeeeeeeeeeeel, maar dan ook heeeeeeeeeel blij voor jullie.Leuk om ook de reacties van anderen te lezen. Ben benieuwd wat elmo zegt. Ga er lekker van genieten, en ik duim dat het goed gaat.
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa wat lees ik nu! ik had al zo'n gek voorgevoel en het is gewoon echt zo! gefeliciteeeeeerd wijfie! die dokter van jou gaat van zijn stoel vallen!
hieper de piep hoera er is er een zwanger hoera hoera dat kun je wel zien dat is vier, ze wordt nu een walvis jaja en daarom zingen wij blij........ het walvissenlied hoera hoere................... liek
Wow Elvira, wat een gaaf nieuws! Echt bijzonder! Zo zie je maar weer: de wonderen zijn echt de wereld nog niet uit! Ik hoop dat je een superzwangerschap zult hebben en heerlijk zult genieten! Klim maar gauw op een roze wolk!