Wat zie ik nu wauuwwwwwwwwww echt gaaf superrrrrrrr wat ben ik blij voor je ik weet even niet wat ik zeggen moet, ben er stil van maar niet voor lang gefeliciteeeeeeeeeeeeeerdd! Toen ik het las dacht ik dat ik droomde genieten nu he je hebt het verdient dikke knuffels jennie72
Oh wat gaaf voor jullie Een hele dikke proficiat voor jou en je mannetje en nu lekker op je wolkje kruipen he liefs liselotje
Wow, Elvira! Gefeliciteerd meid! Jullie zijn al zo lang bezig! Toen ik nog niet zwanger was volgde ik je al en nu is het dan eindelijk zover en nog wel spontaan! Ik duim mee dat alles goed mag gaan en dat jullie over 8 maanden papa en mama zijn van een prachtig wondertje! Geniet ervan meid!
Jeetje, wat geweldig! Ik las het net toen ik bij de mmm hoek zat. Gefeliciteerd en geniet er van! Is echt niks mooiers dan zwanger zijn... Liefsss
Jeetje Elvira, wat gaaaaaaaaaaaaaaaaaaf. Echt super gefeliciteerd! Enne.......jij begrijpt als geen ander dat het niet vanzelf komt, en zult daardoor waarschijnlijk helemaal uit je dak gaan! En nou maar lekker genieten van je zwangerschap, het is je 200% gegund! Nogmaals van harte, Liefs, Marla
WWWWWHHHHAAAAAAAAAAAAA Jou is het zo gegund! (iedereen hoor...) Helemaal te gek en zo plotseling! Dit geeft hoop voor een heleboel mensen, Zeg Elvira, hoe groot is die zee, waar de walvissen zwemmen? Plaats genoeg voor ons?
MEGAAAAA groot die zee, dus jullie passen er allemaal met gemak in Zal vast een plekje voor jullie reserveren
meis, wat een geweldig nieuws! van harte gefeliciteerd en geniet ervan! wat heerlijk dat je nu alsnog niet dat hele traject van ivf in hoeft!
Hoi Elvira ! Wat een super nieuws. Hartelijk Gefeliciteerd meid. Geniet er lekker van, het is jullie echt gegund. En helemaal spontaan, echt te gek. Reserveer maar heel veel plaatjes om het walvissen zee ! Liefs Roca
Whaaaa, wat ontzettend goed zeg. Van harte gefeliciteerd meid! Ik wens je een voorspoedige zwangerschap toe.
elviertje! ! ! ! wat een heerlijk nieuws wijfie! ga er hartstikke hard van genieten! het is je gegund! dikke knuf elfje
Wow elvira dat is echt mega superfantastisch nieuws! Dit geeft iedereen in de mmm ook hoop! Op naar een walvisformaat
Elvira: wat een super geweldig nieuws. Jij en je man van harte gefeliciteerd en geniet maar lekker van de komende tijd. Heel veel plezier alvast van ons. Ingiemoppie en Michael