WOW Elvira Van harte gefeliciteerd =D> De wonderen zijn idd de wereld nog niet uit. Geeft voor iemand die al met anderhalve been in de MM staat toch weer hoop Het is je van harte gegund, wijfie. Geniet ervan.
Hey Elvira, ik lees het net pas. Er is idd een wonder gebeurd. Geweldig meissie. Hartelijk gefeliciteerd en zeker draaien mijn duimen dat alles goed blijft gaan. Liefs Hope
Jullie zijn te gek! Ontzettend lieve woorden! Vanochtend maar weer even getest hahaha Knal nu al mijn testenn er doorheen. Ook de kruidvattest gaf 2 strepen gelukkig Nu nog een dikke week geduld tot de echo...
Elvira meis....ik loop zo vaak aan je te denken.....ik kan me je gelukkige smile zooooww goed voorstellen! Wat zul jij met een blij gevoel wakker worden steeds....heerlijk! En stiekem geniet ik een beetje met je mee......ik kan het me nog zo goed herinneren....
Lief van je San....werd vanmorgen na de test weer gelijk blij. En mijn ventje ook weer een smile van oor tot oor. Is het wel van mij zei ie ff later. Had 'm bijna een klap voor zijn kop gegeven hihihihi Ik kan niet wachten tot de echo...Wat kunnen weken lang duren he
HEEL ERG GEFELICITEERD!!! ....met jullie wonder! Succes met het wachten tot de 12e. Lijkt me dan zo'n eind weg! Liefs Maamaa
wauw meissie van harte gefeliciteerd! eindelijk is het voor jullie ook zover!Het is jullie zo gegunt!Geniet er maar lekker van! liefs
Lieve Elvira, Ik zie het nu pas. Wow, wat een geweldig nieuws. Eindelijk ben jij toch ook aan de beurt. Geniet maar lekker van die roze wolk. Het is je van harte gegund meid. Van harte gefeliciteerd! Heel veel liefs, Bibi