komt allemaal goed meid. je gaat dat hartje horen kloppen over twee weken. reken daar maar op. veel liefs lydia
't Klinkt hoopvol Elvira! Ik heb bij onze eerste ook werkelijk 9 maanden NERGENS last van gehad... dus't kan hoor! Geniet maar en kijk de tijd vooruit!
Fijn Elvira dat je al een goede echo hebt gehad. Het is idd nog te kort om alles te kunnen zien. Dat komt over een paar weken echt goed hoor! Heerlijk toch dat je nergens last van hebt! Ben blij voor je!
Nog gefeliciteerd meid, ik ben lang niet geweest op deze site en lees het nu pas. Ik ben zo blij voor jullie, geniet er maar lekker van. Jullie hebben het echt verdient. Gelukkig werd wachtten beloond. Liefs Jolie
Hé Elviertje, Hoe was de echo meid : Vertel ben erg benieuwd. Laat me niet langer in spanning Veel liefs Lydia
Oeps...had jullie vragen gemist hier.... Nou bij deze dan nog even verslag; De echo was SUPER! Afmeting prima en hartje klopt...Het is dus ECHT! Ik ga vanaf nu genieten en hopen dat alles goed blijft gaan. Bedankt voor jullie lieve woorden!