Zoals je leest een heel verleden aan miskramen achter de rug, afgelopen weekend weg geweest lekker ertussenuit en gisteren thuis gekomen en met gewoon een simpel middag plasje een positieve test voorzichtig blij maar blijft altijd afwachten. Moet wel zeggen dat ik er nu minder mee bezig ben als anders ik heb sinds een paar maanden weer een eigen paardje die veel tijd en aandacht van me vraagt dus hopen dat het nu wel allemaal goed blijft gaan. Clearblue geeft aan 1-2 eerste dag laatste menstruatie Zondag 27-10 uitgerekend op 3 augustus
Gefeliciteerd. Sterkte voor de komende eerste maanden die zullen wel hels zijn tot na de 20 weken echo. Heb je al wel een kindje?
Tot nu toe gaat alles goed zwaar gevoel in me bij oprispingen obstipatie en blijf verder lekker ontspannen met me paardje ben veel bezig met hem dus kan er amper aan denken blijf wel voorzichtig vrolijk
Gefeliciteerd en probeer er een beetje van te genieten ik heb het te weinig gedaan en vind dat nog steeds erg jammer
Probeer echt te genieten heb veel last van alle verschijnselen en die neem ik er maar bij, verder blijf ik trainen met me paardje zolang het gaat. Gisterenavond had ik even een twijfelmoment of ik het nou nog steeds was dus test ertegenaan geknald die gaf binnen een aantal sec aan zwanger en daarna al 2-3 dus ik ben weer helemaal happy
Gefeliciteerd meid! Ik hoop voor je dat het deze keer goed blijft gaan! De eerste weken zijn altijd killing ( vind ik), maar na de 12 weken begint het vertrouwen alsmaar meer te groeien. Heel veel geluk en geniet er vooral van!
Gefeliciteerd ArneLies!! We zijn op dezelfde datum uitgerekend, leuk! Ik ben ook nog onzeker en bang, heb 1 MA gehad dit jaar. Maar jij al 7 x, wow echt heftig.. Duimen voor plakbeebjes!!
dank je wel meiden allemaal voor jullie lieve woorden vandaag weer zo een enorme knaltest gehad geen digitale maar wel even een overzichtje gemaakt. merk dat me paardje me veel afleiding geeft en dat hij op het moment zo lief voor me is echt een kanjer, ben inmiddels al verder dan de laatste keren en geniet echt ook van alle krampen obstipaties en oprispingen