Ik kan het nog slecht bevatten.. maar ik zal er echt aan moeten geloven.. Na 2 jaar en 8 maand proberen om een kindje te krijgen Na 1 jaar en 5 maand in de medische molen Na 3 icsi pogingen En een miskraam Ben ik weer in verwachting! ♡♡ Voor deze icsi poging heb ik een pipelle ondergaan en we hebben 2 embryo's terug gekregen. Nu is het dus extra spannend, krijgen we 1 kindje? Of misschien wel 2?? We vinden het onwijs spannend. De vorige keer ging het gelijk mis en nu gaat het erg goed. Testen lopen flink op en mn hcg knalt erg omhoog. Blijven zitten klein(e) wonder(s) !!!
Gefeliciteerd! Hoop voor je dat dit een plakkertje is. En dat jullie een mooi gezond kindje hopen te krijgen.
Ik zie je af en toe verschijnen met je banner en wat is het fijn om te zien dat je nu zwanger bent! Gefeliciteerd!!
Wat een mooi nieuws meid! Gefeliciteerd Had stiekem nog eens meegelezen overal (we zaten nog samen in het starters groepje) Het is je zo gegund!! Geniet er van en ben zo benieuwd naar je echo of jullie 1 of 2 wondertjes verwachten!
Lvtje. Jeetje wat gaat de tijd hard he! Jullie wonder al 6 maand! Wij zijn ook benieuwd, maar we voelen ons nu al gezegend. 1 of 2 maakt niet uit.. allea is goed hopelijk gaat de tijd een beetje snel!
Ja het gaat ook vreselijk snel uiteindelijk. Ook de zwangerschap, alleen die eerste slopende weken niet. Die kruipen voorbij. (En oké, de allerlaatste ook haha) en dan nu, nu is ze er gewoon al een half jaar. Hoop dat voor jullie de eerste extra spannende weken ook een beetje snel gaan.
Bedankt allemaal! lvtje. Hoop ik ook. Een voordeel is wel dat we nog een week op vakantie gaan, dat scheelt alweer even spanning haha. Volgende week maar veel dingen plannen. Nog 18 dagen tot de echo haha!
Wat fijn om te lezen dat je na zo'n moeilijk traject (weer) zwanger bent! Ik hoop dat alles goed blijft gaan en jullie over ongeveer 8 maanden een prachtig wondertje in jullie armen hebben... maar voor nu gefeliciteerd! Geniet ervan!