2 juni bij de gynaecoloog geweest veel informatie gekregen. Echter hoor ik haar en de verpleegkundige nog zo zeggen :"Maar misschien word je vrijdag niet ongesteld en hoef je niet te bellen." Constant gaat dat zinnetje door mijn hoofd. Vrijdag, nop.. Niks.. 26 dagen, dacht oké misschien toch verkeerd berekend dus zondag.. Hele dag op en neer naar toilet en nee hoor... s avonds nog niks. Had nog een clearblue liggen,en ja hoor 1-2 weken. ZWANGER! Vanochtend HA gebeld die adviseerde nog testje te doen voordat ik de verloskundige praktijk zou bellen..... Nou, hij is niet wit maar ook niet een knal test. Een tuur streepje. Wat nu? Clearblue is toch betrouwbaar. Of ben ik nou toch niet zwanger. Hmm.. iemand?
Niet bekend met de clear maar volgens mij wel betrouwbaar. Ik testte met de Kruidvat 2 voor 5. Zou die nog eens proberen als ik jou was. Als je toch wat meer zekerheid wilt
Gefeliciteerd! Als clearblue aangeeft dat je zwanger bent...is dat ook zo....ik heb er goede ervaringen mee. Een op de andere test is een streep een streep...ookal is het een tuurstreep. Ik heb veel testen van de action gehaald...2 voor 1,50 En elke dag 1 gedaan en liep steeds verder op. Na 4 miskramen nu 30+5 zwanger. Je bent nog erg vroeg in je zwangerschap, vandaar 1-2 weken en een tuurstreep! Succes!
Jeetje dat is ook bijzonder☺️ Gefeliciteerd hoor!! Clearblue is wel heel precies hoor! Ik zou de Kruidvat test 2v5 adviseren, die zijn heel gevoelig en werken makkelijk. Ik ben benieuwd!
Helaas vandaag bloedverlies. Was misschien even zwanger; maar niet doorgezet. VK dacht aan innesteling maar na mate ik naar toilet ga het steeds meer op bloed lijkt na het plassen
He k u t, ik had dat helaas ook vorige maand, was pas week over tijd en cb gaf 1-2 aan, en toen dus ineens Niet Zwanger. Dag later kwam er bloed. Als je nog een CB hebt, zou ik die doen. Sterkte, weet hoe naar het is. Je bent toch even op een wolk !!!
Als ik jou was zou ik ook vertrouwen op de Clear Blue. En een streepje is een streepje, ook als is het een tuurstreep.