Wat een zak!

Discussie in 'De lounge' gestart door Eerised90, 10 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tamale

Tamale Niet meer actief

( heb alleen de begin-post gelezen )

Ik vind het niet zo raar eigenlijk, ik had er ook niet voor betaald.

2. Ok, dus ook als je beloofd dat je gewoon zal betalen, ook al kun je door omstandigheden niet mee..??

3. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Jep...in het geval van relatiebeëindiging wel.

4. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ik ben het ook met Kwebbel eens, en je gaat met je familie, dus dan zou het toch nóg makkelijker bespreekbaar zijn!

Als ik vandaag mijn schoonmoeder beloof dat ik kerst 2011 wél bij hun kom vieren, omdat ik kerst 2010 niet bij hun ben geweest en ik ga scheiden met mijn man, dan ga ik er toch ook niet heen, ondanks ik het beloofd heb?

5. Nee dat hij niet mee gaat is nogal logisch..
    Maar dat geld, er waren voorwaarden, maakt niet uit wat, kun je niet mee, betaal je je eigen deel. Omdat die annuleringsverzekering niet kan als de rest wel gewoon gaat....

Dat heb ik met iedereen afgesproken!

Dus stel nou dat er nog iemand niet mee gaat, wegens scheiding, dan hoeft die ook niet te betalen?

Ik vind het gewoon vervelend, om aan mijn schoonfamilie dat geld te vragen en vind het voor die vriendin ook klote.
    Want hij komt gewoon zijn woord niet na!
    Ik zou betalen als ik zo iets zou beloven.. Beloofd = beloofd!

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Nee ik snap je gedachtegang nog steeds niet.

7. Ashley Rose

Ashley Rose Bekend lid

30 jun 2010
    502
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou ook niet betalen als ik hem was hoor :p Gedumpt door mijn vriend en dan nog betalen voor een vakantie die niet eens doorgaat voor mij? Geen haar op mijn hoofd die daar aan zou denken.

8. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Precies.

Heeft die vriendin niet aangeboden het te betalen? Vind het maar vreemd als zij jou dit allemaal maar laat oplossen/betalen terwijl het haar ex is...

9. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ik vind jouw vriendin eerder een "trut" dat ze jou hiermee opzadelt, zij dumpt hem na het boeken.. dan zou het haar netjes staan om dan voor de gevolgen op te draaien..

10. nense

nense Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.358
    0
    36
    Vrouw
    Gelderland
    Het is al uit sinds mei zeg je. Dan had je dit toch al veel eerder kunnen aankaarten bij degene die wel mee gaan. Dat het bedrag wat verhoogd is.

11. Nee... Want er was toen afgesproken dat zijn zus mee zou gaan met ons, dit was van de zomer afgesproken. Ook een vriendin van mij en haar! En hij zou gewoon betalen voor zijn zus zei hij.
    Maar die ging uiteindelijk niet mee zei ze begin november.
    Ze ging toch maar met haar moeder op wintersport ofzo..
    Zij heeft toen gezegd tegen haar broer dat wij hadden gezegd dat we haar niet mee willen hebben en nog meer vreemde dingen.
    Dat is allemaal niet waar maar goed..

Het is gewoon allemaal vervelend gelopen.

Ik hoop dat ik het samen met die vriendin nog op een normale manier kan oplossen..

Ik zou persoonlijk betalen..
    Als ik vandaag of morgen een vakantie boek met een groep mensen en vriend zegt dat hij wil stoppen met de relatie, kan ik hem of de groep toch niet voor mijn kosten of annulerings verzekering laten opdraaien...
    Sowieso, ongeacht de reden.

Je kan andere mensen daar niet voor laten opdraaien.
    Je boekt toch een vakantie met een groep mensen.
    En wat als er meer annuleren door omstandigheden?

Is hetzelfde als mijn zwager met zijn ouders. Hadden ontzettende ruzie. Zin ouders hadden al 150pp, dus 300 betaald voor een familie weekend..
    Waren echt als vijanden op dat moment. Zo erg!

Zwager en vriendin gingen daarom niet mee.. En hij weigert te betalen omdat zon moeder die ruzie is begonnen en hij door dat alles niet normaal mee kon.
    Is dat ook normaal dan?

12. Limmeke, vind jouw reactie nogal bot.
    Ze heeft hem na 3 jaar niet zomaar gedumpt hoor!
    En door omstandigheden heb ik het geprobeerd te regelen met hem, omdat hij geen contract met haar mog hebben van zijn vriendin, inmiddels ex. En hij reageerde ook gewoon niet, of deed heel raar aan de telefoon.

13. zohra

zohra Niet meer actief

ik vind dat je vriendin moet betalen, niet om beloftes en uitmaken zij gaat mee op vakantie KLAAR daar hoeft hij of jij of de groep niet voor op te draaien.

ging zij nu ook niet mee ja dan is t weer anders en kan je het geld in overleg verdelen over de groep, maar vind niet dat jij dit hoeft te betalen.

14. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    nee ik vind het niet raar nee dat je wel geld van hem verwacht.
    juist omdat hij wel had toegezegd....
    nu kan niemand natuurlijk in de toekomst kijken....en ligt het miss ook wat lastig met ex etc.

15. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Eerised heb je het al kunnen bespreken met de rest die mee gaat? miss kun je een mail naar iedereen sturen...
    lijkt me wat lastig om iedereen bij mekaar te krijgen daarvoor?

jij kunt er iig niets aan doen , maar je zit wel met die lege plek die wel betaald moet worden!

En weet je al meer of de vriend van je moeder mee wil?? dan zou alles opgelost zijn , toch?

Wel gaaf trouwens zo ski vakantie met zoveel mensen!!!!!
    dat lijkt me ook zoooo leuk!

16. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Ts het is een vervelende situatie voor jou, maar nog na alle reacties van jou gelezen te hebben. Kan ik me heel goed voorstellen dat de ex niet betaald. Ook al is het beloofd.

Ik had het namelijk ook niet gedaan, ik ga niet betalen voor iets waar ik niet mee kan, en ook als ik de relatie niet heb uitgemaakt.
    Het is toch echt de verantwoordelijkheid van je vriendin.
    Je geeft aan dat de reactie van Limmeke bot is maar ik ben het ergens wel met haar eens.
    Als je vriendin een echte vriendin was geweest had ze dit zelf opgelost en niet jou ermee opgezaldelt. Althans zo zou ik reageren als vriendins zijnde....

17. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ik vind het meer de verantwoordelijkheid van je vriendin,het is haar ex dus zij moet het maar oplossen!

18. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.274
    6.186
    113
    Nou wij hebben het ook gehad met een weekendje cp. We zouden met zn 10-en gaan en het bedrag per persoon verdelen. Gaat de relatie van mn broertje uit. Tja dat kan. Dan ga ik haar niet opbellen, van goh betaal nog ns ff. En in dit geval (omdat het familie is) hebben we mijn broertje er ook niet mee opgezadeld. Maar als het een vriend/vriendin is, dan vind ik het toch echt zijn/haar pakkie an.
    Dus ik vind dat jouw vriendin in dit geval zijn deel moet betalen.

19. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Zou een beetje raar zijn als hij alsnog zou moeten betalen terwijl hij niet meegaat.

Denk dat je vriendin dat dan moet ophoesten, was tenslotte hun deel.

En anders idd iemand in zijn plaats laten gaan.

20. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Snap niet dat sommige hem gelijk geven!
    Als je boekt bij een reisbureau, dan geld dit ook niet als reden om maar niet te hoeven betalen....

Als ik in de schoenen van jouw vriendin stond, had ik dat geld gewoon betaald. T is tenslotte haar ex

Deel Deze Pagina