Had vandaag de afspraak staan bij de VK, ivm verdenking op bbz. Wat heb ik in spanning gezeten. Heb een inwendige echo gehad. Helemaal NIETS op te zien. Vk zag geen "intacte" zwangerschap. Ze heeft de eileiders bekeken. Ze durfde niet met zekerheid te zeggen of daar iets zat! Heb zelfs ter plekke een zwangerschapstest moeten doen.. Binnen 10 seconde... Knal positief!!! Ben doorgestuurd naar de gyn. De verloskundige vertelde mij dat ik rekening moest houden met dat het helemaal verkeerd zat... Kon wel 2 uur later terecht. De gyn deed een inwendige echo... en gelijk zagen we al mooi vruchtwater en een zwangerschapsring... Nog gewn vruchtje zoals we verwachten.. Maar wel een intacte zwangerschap 😄😄😄😄😄😄😍
Jeetje meid heftig.. Ik heb hetzelfde meegemaakt op jou termijn, echter zei de gyn toen tegen mij dat de termijn te vroeg was om een BBZ vast te stellen en het kon op die termijn niet mogelijk zijn? Wat ze precies heeft gezegd weet ik allemaal niet meer want ik was erg ziek op dat moment.. Echter kon ze bij mij in de baarmoeder wel een holte zien waar iets inzat. Gelukkig was het bij mij geen BBZ en ben ik nu alweer bijna 24 weken
Jeetje wat een spannende en zenuwslopende dag moet dit voor jouw geweest zijn! Wanneer heb je weer een echo? Gefeliciteerd!
De gyn zou nog contact opnemen met de vk, om door te geven dat alles zover goed is 😊. Word morgen gebeld door de verloskundige om een nieuwe afspraak te plannen (zal zijn als ik 7/8 weken ben). Had wel gelijk een nieuwe afspraak kunnen plannen gelijk, maar het leek er meer op dat het helemaal niet goed zat.. En dan had een nieuwe afpraak ook geen zin.