Hallo allemaal. Misschien maak ik me veels te druk maar goed. Ik heb me vanmorgen tijdens het draaien in bed pijn gedaan aan mijn buik. Ik draaide best abrupt en het schoot er toen zo in. Ik heb er nu al de hele dag last van. Als ik zit is het wel minder. En met de buikband om ook. Wat denken jullie?
Hi! Ik heb het ook wel eens! Lijkt wel alsof er wat scheurt. Dat zijn je banden die kunnen best zeer doen bij zulke bewegingen. Moet wel overgaan natuurlijk! Liefs
Je banden meid. Die rekken op door je zwangerschap. Dit zou je ook kunnen hebben na t hoesten of niessen. Ik heb het, nog steeds, als ik me smorgens in bed te ver uitrek met mijn hele lijf. Soms doet t echt zeer en moet ik t zelfs weg ademen.. hoort. Erbij en komt goed! Jr buik en bm groeit!
Super bedankt voor de reacties. De pijn is wel minder als ik zit of lig dus ik denk inderdaad dat het spieren en banden zijn. Ik ben na mijn miskraam gewoon als de dood dat het mis gaat. Dat ik wat beschadig enz. Als het morgen nog zeer doet bel ik de dokter wel even.
Kan t me helemaal voorstellen. Gelukkig kunnen er zelf niet veel doen wat niet goed is behalve veel te zwaar tillen, roken of drinken. En je aan gezonde voeidi g ed houden. Als t mis gaat... Dan heeft dar vaak een andere oorzaak. Een verkeerde beweging heeft Igg geen invloed. Zie dat je een perc onderzoek krijgt, wat is dat? Geniet van jr zwangerschap!
Perc studie is het eigenlijk. Hierin onderzoeken ze hoe de doorbloeding van de baarmoeder en placenta is ivm zwangerschapsvergiftiging. Ze hopen dmv deze studie sneller te kunnen zien of iemand verhoogd risico heeft. Ik kwam in aanmerking voor het onderzoek omdat ik medicijnen heb gekregen voor de te hoge bloeddruk. Roken en drinken deed ik gelukkig al niet meer voor ik zwanger raakte. Ik ben niet zo van de alcohol en roken deed ik misschien is 1 keer per zoveel tijd ofzo. Ook slikte ik al foliumzuur sinds november. Toen was ik ook kort zwanger. Ik ben toen maar door gegaan met slikken. Ik moet denk ik gewoon proberen te ontspannen. Haha. Lieve groet.
Allereerst nogmaals bedankt voor de reacties. Ik heb sinds de ondersteunende buikband en een goeie nachtrust een stuk minder last. Fijn dat er een site bestaat waar je dit soort dingen met elkaar kan delen en waar je elkaar een beetje kan steunen. Helemaal top!! Lieve groet.