Lieve dames, afgelopen september was ik voor het eerst zwanger, helaas een miskraam en vlak voor de kerst gecurrateerd. Echt zo verdrietig allemaal, we hadden het hartje nog horen kloppen. Gelukkig had ik na 5 weken alweer mijn eerste menstruatie. Vorige zwangerschap moest ik met 5 weken al positiekleding dragen Nu hebben we flink geklust en zou ik morgen ongesteld moeten worden.. maaar, sinds afgelopen vrijdag is mijn buik ineens een heel stuk dikker en voel hij hard, ook heb ik steken, vlagen van misselijkheid, pijnlijke tepels en veel afscheiding. Mijn man en ik hebben afgesproken zondag te testen als ik nog niet ongesteld ben. jeeee zeg wat ben ik nerveus, alles wijst op een zwangerschap maar het kan nog alle kanten op! Ik wilde hier gewoon even mijn hart luchten en wie weet kan ik zondag met goed nieuws komen en dedames die een miskraam hebben gehad hoop geven Een kindje is zoooo ontzettend welkom!
Dank je wel dames! kat80 wat verdrietig zeg... ik hoop dat jullie snel weer mogen proberen en dat het dan maar meteen raak mag zijn!