Kan geen test doen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Fleur1, 16 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik baal zo ik ben 2 dagen overtijd maar ik heb ...... geen 1 test meer in huis. Ik kan ook niet weg omdat Daan tot zondag niet naar buiten kan ivm zijn gezette buisjes en geknipte amandelen.
    Me vriend komt volgende week pas thuis dus die kan ook niet even snel.

Ik baal echt verschikkelijk. Moest het effe kwijt :cry:

2. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Dat is wel heel erg vervelend meid. Kun je hem niet via internet bestellen. Heb je hem misschien morgen al in huis.

3. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Dat is wel vervelend dan blijf je in die spanning!
    Maar hoe langer je overtijd bent hoe groter de kans dat je na het weekend een test hebt die er vanaf knalt!

4. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    ik ben al opzoek naar sites waar je ze met acceptgiro ofzo kan betalen ik kan niet telebankieren.

5. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    misschien een stomme vraag maar ik heb nog wel ovulatietesten in huis zou die ook zwanger aangeven?

6. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    ja fleur! Ik heb de vorige zwangerschap ook met een ovulatietest getest. Oke helemaal sluitend is het niet. Mijn vriendin en ik liepen beide overtijd. Ik kreeg een + ovutest en zij een min. Zij werd idd de volgende dag ongi en ik was zwanger.
    Dus het is het proberen waard! Als hij + is zou ik dus wel wat reserves inbouwen, en volgende week met een echte test testen. Is hij negatief dan heb ik vrees voor je.

7. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Het zou idd kunnen, heb het ook wel eens gehoord. Spannend meid.

8. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    zo'n test geeft ook positief aan als je hcg hormonen heb...de ovu test kan geen verschil tussen LH en HCG hormoon....dus in theorie kan het (heb zelf vanmorgen een gedaan en echt super positief maar ben dan ook 6 weken...) Maar blijf waaks en behouden ...het is echt geen bevestiging...maar het kan wat twijvels weg halen....of zelfs verergen ;)

9. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik pakte de testen zie ik dat ze tot 11 2007 goed waren. Zal dit de test kunnen beinloeden?

10. Niet meer actief

lieverd je kan ze echt bestellen via deze site,ik heb hier besteld en hoefde niet gelijk te betalen,kreeg een faktuur erbij die binnen 8 dagen overgemaakt moest worden

11. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    zou het toch proberen...een test is op 1 nov niet past boem...niet goed meer...En toch ook terughoudend blijven...

Is er niet iemand die even een boodschapje kan doen...of even een half uurtje kan oppassen? ;)

12. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Raar.... (dit is geplukt van deze site/webwinkel)

Algemene Voorwaarden

Art. 1 Leveringstermijn
    De bestelling wordt zo snel mogelijk verzonden; zodra uw betaling op onze rekening is binnengekomen en de producten op voorraad zijn. Betaalt u voor 17:00 uur direct via iDeal of CreditCard dan is de betaling direct bij ons binnen en heeft u de volgende dag uw bestelling in huis. In dit geval duurt een levering dus 1 dag.

Dus het is toch eerst betalen en dan de buit krijgen, Miran (tja zeg Miran ...want heet zelf ook Miranda! ;) ) was het geen anders shop?

13. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    ja ik zit ook al te kijken en ik krijg dat ook als melding.

14. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik kan niet even snel om die krengen helaas. Daan wilt alleen maar mij (hij is erg overstuur uit de narcose gekomen en hij raakt al helemaal in paniek als ik maar naar de wc ga) erg vervelend en hier op het dorp kan je ze niet halen woon in een erg klein dorpje waar nisk te halen valt helaas.

15. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Niet iemand die even kan oppassen?
    Balen zeg!
    Nou ik hoop dat je een manier vind om toch een test te halen"!

16. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Hé was sneu voor hem...
    Maar ik neem aan dat, als ie idd 10 maanden is straks even een tukkie moet doen....dat de buurvrouw ofzo even....

Anders is het niet anders dan wachten meis, k*t dorpen ook altijd :confused: :oops:

Geen SRV wagen door het dorp? :rolleyes:

17. Niet meer actief

ik heb ze echt tot dri eer toe hier besteld.het zwanger worden strip pakke,de test strips van mat care,mat care midstream en mat care ultra....was wel een week of 4 geleden....en ik heb de factuur van L10 erbij gekregen

18. Niet meer actief

fleur is er ook niet iemand die er een voor je kan halen?

19. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik hoop dat de buurvrouw vanavond eve wilt oppassen ik weet het anders ook niet meer dan word het gewoon afwachten of ik hopelijk morgen al meer uit de voeten kan. Ik heb al in de rijdende supermarkt gekeken meer helaas niet gevonden.

20. Niet meer actief

he jongens wat balen als ik zeg maar probeer te bestellen wilhet dus ook niet meer op die manier....wel vreemd...

Deel Deze Pagina