Mijn zoontje vindt het geweldig om overal op te klimmen en te ravotten. Het leek me dan ook leuk om naar zo een speelhal te gaan maar meestal zijn die vooral gericht op wat oudere kinderen. Hebben jullie tips voor een speelhal die ook geschikt is voor een kindje van ongeveer 15 mnd? Het liefst in Limburg/Brabant aangezien we daar wonen
Monkey town Helmond, ballorig Venlo en nieuw bergen, trollenland, schatberg sevenum, in Weert zitten er. Binnenkort Venray boegafun Handige site! binnenplezier speeltuin voor kinderen in de provincie Limburg.
In Uden heb je speelboerderij Hullie, vreselijk leuk en keurig schoon en netjes, lekker eten voor de papas en mamas. Het is groot en er is ontiegelijk veel te doen zowel buiten als binnen
In limburg heb je darteldome, je hebt er 2. Kost 2 euro inkom en vanaf 2 jaar is het 4 euro. Als je in de voormiddag gaat kan je het bonnetje bewaren en in de namiddag teruggaan (voor thuis het dutje te doen) ouders gratis Ik ga regelmatig naar die in Sittard. Zij hebben best een grote hoek voor die kleintjes
Bedankt voor jullie reacties. Ik ben uiteindelijk naar 123 speelplezier in Eindhoven geweest. Hier hadden ze een aparte hoek voor kinderen t/m 4 jaar. Het was erg leuk!
Posterholt heeft ook een leuke en behoorlijk overzichtelijk. Buiten zijn ook een hoop dieren om naar te kijken en een groot luchtkussen. hebben ook een hoek voor de kleintjes.
Wij wonen in de buurt van hoop landal of center parcs parken. Gratis parkeren, gratis toegang en erg leuk ideaal.
Ik wil ook binnenkort samen met mijn zoontje gaan. Had 123speelparadijs ook gevonden, maar zat ook aan ballorig veldhoven te denken. Hebben ze daar een leuke hoek voor de kleintjes? Mijn moeder is wel met mijn oudere neefjes en nichtjes geweest, maar heeft eigenlijk niet gekeken wat er voor mijn zoontje is.
ballorig heeft een grote hoek (vind ik dan he) voor kleintjes. is echt leuk gemaakt en heeft een klimgedeelte, kruipdoor gedeelte, glijbaan. ballenbak, los wat attributen en glijbaantje, wat dingen om aan te draaien/ontdekken en ze kunnen er niet uit. als ouder kun je ook van de glijbaan af. verder hebben ze tegen betaling een carrousel, racewagentjes. en een groot speelding voor de wat oudere kindjes vanaf een jaar of 4.