De afgelopen 2 weken alleen maar chips nootjes ongezonde zooi en ijs. Heeeeeeeel veel ijs. We zijn op vakantie tm vandaag dus zodra we thuis zijn gaat het roer weer om. Wat ik normaal gesproken eet is; O: (havermout) brinta T: fruit of kwark L: zelfgemaakte salade van ei, kip, zongedroogde tomaten, sla, komkommer en dressing. Of 2 boterhammen met kipfilet T: kwark, fruit of een gekookt ei D: gewoon normaal avond eten, vlees voornamelijk rund
Hier is ie dan Miss T Vandaag: Ontbijt: havermout met amandelmelk, lijnzaad, kokos en rozijnen Td: bak fruit, latte macchiato (met zelfgemaakte amandelmelk) Lunch: 2 boterhammen (zelfgemaakt van havermout, speltmeel, water, lijnzaad, zonnebloempitten). 1 met huttenkase/tomaat en 1 met pindakaas (ook weer zelfgemaakt, pinda's in de blender en mixen maar Td: schaal soja yoghurt met lijnzaad, handje rauwe amandelen en nectarine. Diner: zelfgemaakte 'pizza': bodem: wrap gemaakt van boekweitmeel met water en kruiden Topping: tomatensaus (tomaten, ui, kruiden en met staafmixer malen), champignons, vegetarisch gehakt, paprika. Td: glas tomatensap En verder tussendoor als drinken weer water.
Lijstjes zijn altijd leuk. Ik hoef niet af te vallen. Sport wel redelijk veel 3/4 x kracht 1 x Crossfit of kickboksen. Ontbijt: 2 gekookte eieren, bak kwark met banaan en framboos. Eet ik ongeveer elke ochtend. Heerlijk. Tussendoor: Een biscuitje bij een vriendin op de koffie. 2 rijstwafels met pindakaas. Lunch: 2 sneeen volkoren met kipfilet en 1 snee volkoren met filet american Tussendoor: Eiwitshake en een zoute haring Diner: Flinke Hollandse salade met ei, tomaat, komkommer etc. Wat ( heerlijke nieuwe ) aardappelen uit de oven Lekkere dikke biefstuk