Onze jongste heeft een kma. Nu bakken wij eigenlijk elke week wel een keer pannekoeken voor de oudste. Kun je die ook bakken zonder melk? Ik heb wel eens iets gehoord over bronwater, of zoals mijn vriend zegt bier, maar wat is nu een lekkere en alternatieve manier van pannekoeken bakken? Mijn jongste kijkt elke keer zo verlekkerd. Vanavond een omeletje gebakken voor haar, maar dat is toch anders
Van bloem en rijstemelk (of haver, spelt) een dikke brij maken. Dan Spa rood erdoor tot de juiste dikte. Evt beetje zout en suiker. Zo maakte ik altijd pannenkoeken voor dochter toen ze nog allergisch was. Lekkere pannenkoeken bakken zonder ei en koemelk | Eten en Drinken: Recepten
Inderdaad en zo krijgen ze ook al een beetje een zoete smaak van zichzelf. Dan hoef je er geen vanillesuiker in te doen.
Probeer het gewoon met water ipv met melk, als je er een extra ei in stopt zal het vast wel een soort van pannenkoek worden.
Gewoon met water ipv melk, extra ei hoeft niet. Wij doen het hier al een paar jaar met water en ik proef het verschil niet.
Wij hebben de pannenkoekenmix van AH ipv een ei een halve banaan en rijstmelk de laatste keer. Was heerlijk. Je kan ipv een ei altijd een halve banaan doen dat is hetzelfde idee.
Sojamelk zat ik idd ook aan te denken, maar lees ook vaak dat kindjes met kma ook vaak een soja-allergie kunnen krijgen, dus toch voorzichtig mee... Alle andere tips, bedankt allen, ik had alleen nooit gedacht dat je met banaan pannekoeken kon bakken We gaan het proberen!!
je hebt tegenwoordig ook pakken van honig en koopmans waar je alleen water aan toe hoeft te voegen maar weet niet wat daar eventueel voor een poedermelk oid in zit
Pakken van Honig/Koopmans zijn helemaal niet nodig, de lekkerste pannenkoeken maak je door goedkoop zelf ingredienten toe te voegen