We hebben al een zoon van bijna drie en nu wordt onze dochter bijna een. Loopfiets, loopkar hebben we m destijds gegeven. Genoeg duplo en echt jongens speelgoed in huis maar wat is nu echt leuk voor ons meisje? Ik dacht zelf aan een babypop die je kan aankleden met een leuk rieten babywagentje. Volgens mijn man is dat meer iets voor als ze twee wordt. Wat vinden jullie? Ideeën?
Hier had ze al een pop met 10/11 mnd ofzo waar ze helemaal gek op is ! En nu ze kan lopen vindt ze die buggy ook leuk (goedkoop ding volgens mij) Ze heeft ook een baby annabel en die geeft ze ook echt de fles en speen, dus tja hier wel een succes met 1 jaar
Voor onze oudste kregen we een pop toen zij 6 maanden was, en wij dachten ook: doen ze toch niets mee? Maar niets was minder waar. Aankleden was nog lang niet aan de orde, maar knuffelen en andere poppedingen doen kwam er al heel gauw in! Aanrader dus Of echte meidenduplo
Meiden, een pop zou leuk zijn dus! Ik wil er een zonder geluidjes etc maar die ze wel leuk kan aankleden etc. Welke raden jullie aan? En zo'n rieten kinderwagentje, kan die ook mee naar buiten? Ze zien er zo Über leuk uit...
Mijn dochter is helemaal gek met dr pop en de kinderwagen. Ze loopt de hele dag met haar pop onder haar arm, en geeft kusje, en schone luier. Ook krijgt pop drinken! Ze deelt haar speentjes met pop en pop krijgt zelfs haar lievelingsknuffeltje! Dus ik vind een pop en kinderwagen/ buggie helemaal leuk voor een 1e verjaardag!
Je hebt van de Fischer price geloof ik, een rosé thee pot met 2 kopjes en gebak dat is hier een hit Ook is een pop een grote hit En een speeltafel
Rubens barn poppen zijn ook heel mooi. Geschikt vanaf nul jaar. Je kunt er ook kleertjes voor kopen. Leuk voor sinterklaas of kerst te geven. Ze zijn met de hand gemaakt en lekker zacht.
Een pop is inderdaad erg leuk! Doen ze zeker al heel veel mee op deze leeftijd. Hier is het geluidenhuis van little people een grooooooot succes! Op haar eigen manier speelt ze er mee en dat is super leuk om te zien