Kreeg net enorm trek in een zure augurk ??? Ben gelijk even langs Albertheijn geweest, ik eet nu lekker zure augurken .
Heerlijk Turks brood met geitenkaas, yummm! Daarbij een flesje water. De kleine heeft wat ranja en geniet ook van het brood.
Dankjewel! Helaas heeft de ballon na 24 uur geen ontsluiting opgeleverd. Ik heb nu net een glas water met een slaappil op.
Annedore heel veel succes! OT: Bakje chips, koekjes en een kan met thee! Heerlijk terwijl mijn kleine man in de box slaapt 💙
@annedore aaah balen! En nu? @bloemmm he je bent bevallen!! Gefeliciteerd♡ Hier: glas druivensap
Bedankt Dufel!!!! Een broodje filet american met een grote mok thee! Hoe blij kan je zijn met een broodje filet haha..
Nu even niks. Mocht nog een ballon, maar dat zag ik even niet zitten. Weekendje relaxen en maandag weer contact over vervolg. Bloemmm: gefeliciteerd met jullie derde kindje! Ik wist t gelijk toen ik 'broodje filet americain' las onder jouw naam hij is op de uitgerekende datum geboren zeker? Ot: net chocomelk en paar chocorozijntjes op. En glas water.
Hij is inderdaad op de uitgerekende datum geboren! Ik hoop dat jij ook snel bevallen bent!! Geniet nog eventjes van je buik!
hier een bakje thee met een stuk taart. niet erg gezond maar onze zoon is vandaag 3 jaar geworden dus het mag vandaag