Dag dames! Lijkt me leuk om hier met jullie mee te kletsen Uurtje geleden walnoten gegeten, zonder succes, alles kwam er binnen een uur er weer uit. Beide openingen van mijn lichaam heeft besloten om een intieme relatie aan te gaan met de wc, ik krijg dus niet zoveel door m'n keel! Iemand tips wat ik wel kan eten wat er in blijft?
Hai meid! Welkom en natuurlijk Gefeliciteerd! Ik heb geen tips voor je? (Ik heb 2x héle makkelijke zwangerschappen gehad zonder overgeven ect). Misschien crackers ofzo met smeerkaas / roomkaas? Gebruik je medicijnen voor misselijkheid. Ik wens je een goede zwangerschap! ☺️
Net 1 wrapje met zelfgemaakte heksenkaas, salami en sla op. Nu een glas water. En Ik heb nog steeds zin in wat.. ( eigenlijk heb ik heul veel zin in een burger van de Mac 🍔🙊
Hoihoi, wat er hier vaak in blijft zitten (nadruk op vaak, niet altijd): Cracker (niets erop), soep/bouillon, ongekoeld fruit (dus niet direct uit de koelkast, maar van de fruitschaal of uit de koelkast halen en een tijdje laten liggen), verder dingen waar ik echtechtecht zin in heb. Vooral veel warme dingen dus, koud valt hier heel zwaar op de maag.. Ohja, en die cracker eet ik niet in een keer op, maar echt hapje, even wachten, hapje, enz. Duurt wel een stuk langer, maar vaak gaat het dan wel goed, als ik 'm in een keer opeet, vliegt ie er zo weer uit.. Dat zijn de dingen die bij mij helpen, maar misschien helpt dit bij jou juist weer niet. Het blijft een beetje experimenteren (ik lees bijvoorbeeld vaak cola als tip, normaal gesproken ben ik daar gek op en heb ik nergens last van, nu krijg ik binnen vijf minuten buikpijn en word ik juist heel misselijk) en voor de rest afwachten tot het (hopelijk) weer bijtrekt, helaas. Heel veel succes en natuurlijk gefeliciteerd.
Glas water @blondie gefeliciteerd met je zwangerschap. Qua eten weinig tips bij mij kwam alles eruit.. soms wat yoghurt ging nog wel even. Let je er wel op dat je niet uitgedroogd raakt. Sterkte
Die eitjes? Geen idee, ik kreeg ze gister kado en inmiddels zijn ze op haha das altijd zo jammer.... Nu; kop cappucino met 2 plakjes ontbijtkoek met roomboter
@Blondie: Goed opletten dat je niet uitgedroogd raakt meis! Het is voor iedereen zo anders wat wel en niet werkt. Probeer droge dingen zoals crackers. Of soepjes! Vla of fruit yoghurt misschien? Gewoon even wat dingen proberen. Hier werkte niets helaas, daarom goed blijven opletten dat je niet uitgedroogd raakt. OT: Zo samen met de kids ontbijten met pistoletjes gezond en vers geperste sinaasappelsap
3 vierkante ciabatta broodjes. 1 met filet americain sweet onion met versgemalen zwarte peper 1 met geitenkaas, honing en bieslook uit eigen (albert heijn ) moestuin 1 met de laatste plakjes rosbief