Toen ik vanmorgen wakker werd had ik zo een trek in kruidenkaas. Een heerlijke foccacia of italiaanse bol met kruidenkaas jammie... maar helaas hebben ze hier niks wat daar op lijkt dus ik heb maar een iets minder lekker broodje Hollandse kaas in de oven gedaan. Zit nu aan de Nutella 🙈🙈🙈
Bedankt voor jullie reacties. Ik had ze nog niet gelezen. Ik vind kruidenkaas en cracottes bijvoorbeeld heerlijk maar hier hebben ze én geen crackers én geen kruidenkaas. Gelukkig is er een pakketje uit Nederland onderweg met beschuit en crackers dus hoop dat het pakketje snel komt!
Fijn dat het naar je opgestuurd kan worden Blondie . Ik eet een handje hazelnoten, een plakje ontbijtkoek met boter en glas dubbelfriss.
We zijn bij de Monkey Town, we eten nu met ze alle een bakje patat (met mayo) en een frisdrankje 😋.
Niets.. Ben al naar bed gegaan. Vriendlief is eten met de mannen. Mn glaasje is leeg en geen zin mn warme bed uit te gaan.. 😁
Mijn vader komt zo met lekkere broodjes en ontbijtdingetjes. Gezellig met zn allen ontbijten ❤️