Heel saai hier hoor Met fruit peer en met avondeten broccoli. Heeft iemand een boekje met leuke recepten voor baby's vanaf 6 maanden? Dat smoothie idee is ook erg leuk WmvSS!
ik heb het boek opperdepop maar gebruik hem weinig .. probeer gewoon steeds zelf maar wat uit hihi ooh smoothie is wel leuk ja
Stijn is ook gek op smoothies. Ik heb ook het boek Opperdepop maar gebruikte 'm ook niet, tot ik 'm op marktplaats wilde zetten en 'm nog eens ging doorbladeren. Ik ben geen gezondheidsfreak maar er staan best leuke lekkere makkelijke verantwoorde gerechten in voor het hele gezin. Ik hou het boek dus nog even... Wij hadden trouwens gister spinazie en vanavond spaghetti
Hier vanmorgen een fles gehad. Als ie zo wakker wordt staat er een peer op hem te wachten. Om half twaalf een klein flesje met daarbij een boterham met vandaag denk ik roomboter. Rond drie uur krijgt hij biogarde yoghurt met kiwi en vanavond eet hij een zelf gefabriceerd prakje van aardappel, courgette, doperwt en kip. Daarbij drinkt hij vers geperste sinaasappel, aangelengd met water. Als afsluiter rond 18.30/19 u nog een fles.
Ontbijt was 1.5 broodje met vruchtenhagel en kaas, voor het boodschappen doen kreeg ie een goodie fruitzakje, als lunch een schaaltje geraspte appel met griekse yoghurt en een broodje boterhamworst...als ie straks wakker wordt krijgt ie wat meloen en vanavond eten we grove hollandse wokgroente met gemarineerde hamplapjes en aardappelblokjes
Jummie!!!! Hier: Ontbijtpap Appel-peer Broodje + beetje doop pap Fles Soepstengel Groente... nog geen idee.. Fles Pap
Gefleiciteerd!! hier om 7u 180/6 10:00 peer en advecado 12:00 1,5 boterham met korstjes ..smeerkaas en smeerworst 15:30 Sap met een craccotje en stukje banaan 18:00 macaroni 19:30 180/6
Giraffe Valt advocado in de smaak? Denk dat ik dat morgen probeer heb er namelijk 1 liggen.. weet jij of advocado toevallig verstoppend werkt? Hier vandaag 7 180/6 9/9.30 Peer 11 180/6 12.30 sabbelen aan boterham 15.00 180/6 17.30 Vl had een verkeerd potje genomen en dus een potje met abrikoos, appel en wortel 19 180/6
Ja hij vindt het echt heerlijk! Je kunt verschillende maken, gewoon combinaties maken die jou lekker lijken, banaan/framboos is hier ook heeeeeeelllllll geliefd, zelfs de oudste van 9 jaar neemt ze
Hier vanmorgen pap 200 cc, tussendoor innde wagen een kwart bolletje. Als lunch een boterham met een fles. Tussendoor aardbeitjes en voor het avond eten aardappeltjes met bloemkool en kipfilet. Net voor t slapen gaan nog een fles....
Dank jullie wel en ja, de bananensoesjes gingen er lekker in! Vanmorgen 1,5 broodje met jam en kipfilet op, vanavond lekker uiteten...tussendoor krijgt ie ook nog wel wat hoor
07.30 fles 180 met fijne granen ontbijtpap 10.15 fruit, aardbei en meloen 12.30 bruine bol en halve soepstengel 16.00 fles 150 en andere helft van soepstengel en rond 17.45 krijgt hij aardappels en bloemkool (stukken) en als laatste rond 19.30 fles 180 met rijstebloem vanille.
7u 180/6 10:30 fruit peer en banaan 12:30 1 botherham met appelstroop en thee 15:30 thee met stukje craccot Zometeen rodebieten met aardappelen En vanaf nog een fles 180/6 met pap.