Waar kan je die kopen? En moet je die dan verwarmen en dan kunnen ze ze zelf uit t zakje in hun mond knijpen? Zie ineens een idee voor onderweg op vakantie vandaar.... heb even gegoogled. Er staat dat je het pakje niet in de magnetron mag doen. Geef je het dan gewoon koud?
Ik heb van natuurwinkel jn Haarlem En heb het "koud" gegeven maar gewoon in warm water zetten kan ook En nu help ik hem nog even maar weet zeker dat ze het snel doorhebben Idd voor vakantie of in zwembad of andere plekken is het wel handig. Ben echt voor vers en Rapley, maar soms is iets kant en klaar erg handig!!!
Ik heb knijpzakjes fruit van Goodies, deze zijn pas vanaf 12 maanden hoor maar vindt die knijpzakjes heel makkelijk ja, voor onderweg of als je haast hebt. Bij de eerste 'hapjes' hou ik het zakje nog vast want anders zit het overal behalve in z'n mond Hij zit nu aan een broodje vruchtenhagel en moet opschieten want we moeten naar zwemles....
Lijkt me zoooo vies he, een koude prak, haha! Maar goed wie weet denk mijn kleine daar anders over. Zal eens een natuurwinkel opzoeken en voor proef eens zo een zakje halen. Als ik dan onderweg ben terug naar huis en het is etenstijd kan hij misschien zoiets eten...
Hij drinkt sinds dit weekend uit een rietje dus wil het knijpzakje nu ook gaan proberen! Vind het zo cool dat hij uit een rietje drinkt! haha
Vigo drinkt zijn sap en thee al een week of 2 met een rietje, ik wilde hem niet laten wennen aan sap of thee uit een drinkfls waar hij ook zn melk uit drinkt en een tuitbeker schijnt slecht te zijn voor tandjes. De eerste dagen wist hij niet goed wat hij ermee moest, maar nadat hij een x per ongeluk eraan had gezogen had hij het door
Ontbijt; 180/6 (waarvan helaas maar 90 cc gedronken) Lunch; 1 kiwi en bijna 1 boterham met roomboter en appelstroop en wat slokjes diksap Straks; fles 180/6 (hopelijk gaat die wel op) warme hap; aardappel, broccoli, tilapia filet (alles vers) En wat volle kwark toe fles 180/6
Oh, ziek? Hier vanaf een maand of 10 ook de rietjesbeker en inmiddels ook een gewone beker, zitten daarmee nog in de oefenfase. En die knijpzakjes snapt ie wel maar die zijn erg gevoelig, als ie 'm aanpakt spuit het fruitmoes er al uit Hij heeft na het zwemmen een mandarijn en een broodje met een gekookt eitje op.
hier is het ook min of meer per ongeluk gegaan. beetje knijpen in t pakje en hij begon zelf te drinken. Eerder nooit aan gedacht eiigenlijk... met een gewone beker oefenen we altijd tijdens de lunch en dat gaat al heel goed. (als ik de beker vast houdt dan natuurlijk)
Krampjes dus besloten overal mee te stoppen en even opnieuw te beginnen Leuk die dokters en hun adviezen en plannen... Maar buikje moet het wel aankunnen... Dus doe lekker wat ik zelf slim acht!
vind ik een slim plan! ff de darmen rust geven en dan weer langzaam opbouwen. Dat zou ik zelf ook bedacht hebben... goed dat je lekker je eigen moedergevoel volgt!
gelijk heb je hoor..gewoon je eigen gevoel volgen jij kent je zoontje het beste ! hier vandaag 7:00 180/6 10:00 een banaan..heeft ze zelf opgegeten 13:00 1 boterham met (met korsten) appelstroop en wat sap 15:00 soepstengel en wat sap vanavond krijgt ze net als ons spaghetti en vanavond rond 19:30 der laatste fles
Vandaag 200 cc pap, een knijpfruitje uitgeprobeerd, een boterhammetje met een bekertje melk, verse aardbeitjes, aardappeltjes met bonen en gehakt en straksjes nog een fles....