Ik heb het laatst precies gemaakt zoals jij het schrijft, maar ik stoom alles in de babycook. Heb er ook een klein lepeltje tomatenpuree (zonder zout, dat staat op het potje!) in gedaan. Ik maak zo voor op Mira's pannenkoek; (om ook wat groente binnen te krijgen) 1 wortel raspen, die met een klein beetje olie in de pan bakken. Dan een schepje yoghurt erbij en een klein stukje knoflook. Dat smeer je dan op de pannenkoek! En als zoetigheid heb ik een peren-appelmoes gemaakt.
Bij welke supermarkt koop je zoete aardappel? Ik ben bij diverse ah's, plus en c1000 geweest maar hier hebben ze het niet in het assortiment. Bij een groenteboer kan je ze vast wel kopen maar daar kom ik niet zo vaak.
idd, jeb me wild gezocht om zoete aardappel maar kan het ook nergens vinden ben nu druk met de pastasaus, ze hadden gene tomatenpuree zonder zout dus doe ene beetje gewone en wat paprikapeoder om het net wat meet stevigheid te geven en wart mozarelle erbij..jamjam
hmm massaal naar de groenteboer dus Pasta was eem mega succes. Dit is de eerste keer dat ze de stukjes zo groot kreeg en we hebben alles maar op tafel gegooid Was pasta van rundergehakt, broccoli, courgette, spinazie, champignons en natuurlijk tomaat met wat gepelde tomaten uit blik een klien beetje puree en basilicum, bieslook, knoflook en peterselie. Deze mama is best trots dat de kleine zo gesmuld heeft.
Wat goed Stefanie!! Ik ga dat ook eens zo proberen met pasta. Hoe heeft ze die penne gegeten? Ging dat gewoon goed?
Ik heb in de winkel mini penne gekocht, leek me iseaal. Ik neem aan dat ze de meeste in 1 stuk doorslikt maar ze pakte er een 2 en dan ging er 1 in. maar het scheelt, wij hebben een grote hond die onder haar stoel ligt Grand'Italia - Elke dag echt Italiaans Ze hebben ook mini fusilli, misschien nog wat makkelijker te pakken.
Ik ga dat ook eens proberen! Ze eet al heel goed in stukjes, dus even kijken of dit haar ook lukt Bedankt voor de tip van de mini penne en fusilli! &wat leuk dat jullie voor een broertje/zusje gaan! Hoop voor jullie dat het snel raak mag zijn!
Dank jullie wel Ik had mijn moeder aan de telefoon en die had echt zoiets van waarom niet gepureerd van een lepel...Nou omdat ze het schijnbaar zelf ook heel goed kan Bloemm; offtopic broertje of zusje hoeft niet perse in de eerste ronde raak te zijn dat is wel erg snel maar hoop heel erg in 2012 weer zwanger te raken. ontopic hoe vielen de pancakes? had je ook speciaal beslag geruikt?
Het viel erg in de smaak! Ze vond het heerlijk Ik had beslag van de; Koken voor mijn dochter site gebruikt. De link staat 1 of 2 pagina's terug. Kan 'm via mijn telefoon niet zo snel voor je vinden.
Mira eet vandaag; Als ontbijt heeft ze een hele boterham gegeten (de helft met appel-peer stroop en de andere helft met abrikozenjam - allebei van Zonnatura -) ze heeft er ongeveer 50cc water bij gedronken. Ik heb nu de gedroogde abrikozen opstaan; Gestoofde abrikoosjes met vanille | Koken voor mijn dochter Als ze straks wakker is kan ze dat eten. (Het ruikt echt heerlijk!!) Tussendoor krijgt ze nog een koekje/soepstengel/rijstwafel en wat thee. Vanavond ga ik de aubergine's uitproberen; Auberginepuree met knoflookyoghurt en tomatensaus | Koken voor mijn dochter &ze drinkt natuurlijk 3 flessen van 180cc (vandaag om 10.00 - 14.30 - 18.30)
Ik heb ook zojuist de abrikozen in het water gezet dan kan ik ze straks lekker koken. Heeft dochterlief een lekker hapje met de kerstdagen. Hebben jullie wel eens kakifruit (oftewel sharonfruit) gegeten? Ik had deze gisteren gegeten en lekker dat het is. Nu heb ik er nog 1 liggen die is voor dochterlief. Ben benieuwd wat zij er van vindt. Vandaag: 3 x fles 180/6 Fruit: banaan Lunch: 1 boterham Tussendoor: koekje oid met sap of thee Groente: Witlof met ham en kaas.
@marlous; nog nooit gegeten. Ga we ook maar eens proberen dan. Eten Vandaag: Ochtend: Papfles Tussendoor: Fruithap Middag: Broodje smeerkaas + 200cc melk Tussendoor: Liga + sap Avond: Courgette, aardappel met ei + schaaltje yoghurt Bedtijd: Papfles
haha grappig heb er net gister 2 meegenomen om eens te proberen aangezien ik het nite ken..maaruh hoe weet je of ze rijp zijn??
vanmorgen 150 cc pap tussendoor 2 babyrijstwafels en wat thee tussen de middag 1 boterham met half smeerkaas en half boter en 90cc zometeen nectarine en kakifruit met wat vruchtesap en 120cc vanavond spinazie met een eitje en wat aardappeltjes denk ik, en wat yogurt toe. voor het naar bed gaan 180cc