Hier krijg ik er ook met geen mogelijkheid sperziebonen in.. De afgelopen dagen zijn drama ivm met een tandje die je al ziet zitten, maar nog niet helemaal door is. Ik hoop dat ze vandaag weer wat beter eet.. Brood ging in iedergeval goed vannochtend! Vandaag; 1 hele boterham met een zelfgemaakte fruitmousse van banaan - appel en peer, daarbij wat thee. Tussendoor een berenkoekje met water. Vanmiddag een avocado en vanavond krijgt ze broccoli - Aardappel en wat gehakt met een bakje yoghurt.
00.00 bv 02.30 bv 06.00 bv 08.00 bruine boterham met boter 09.00 bv 11.00 1/3e banaan en korstje brood 12.00 paar slokjes bv 14.00 bv Vanavond lekkere verse groente en nog een paar keer bv...
Vandaag: Pap 200 cc 2 Liga's met sinaasappel Fles 200 cc Olvarit potje Bruine bonnen, appel en vlees + toetje Fles 200 cc Tussendoor sapjes
Ze heeft uiteindelijk vanavond zelfgemaakte kipppensoep gekregen. Met allemaal verse groente erdoorheen. Ze vond het heerlijk
Hier vandaag; Een heel bakje kippensoep (nog van gisteren) met een half broodje er doorheen als ontbijt en ze heeft een paar slokjes water gedronken. Vanmiddag een peer en banaan in stukjes en tussendoor nog een berenkoekje of rijstwafel met wat diksap of thee. Vanavond eten wij vis, dus ik haal voor Mira ook iets van vis.. Ik denk koolvis of zalm met aardappels en groente (welke weet ik nog niet, moet even kijken in de winkel)
Spersiebonen gaan hier ook iets minder. @bloemmm; is soep niet te zout voor die kleintjes? Had van de week ook kippesoep maar heb het toch maar niet gegeven. Vandaag: Ochtend: 200cc pap Tussendoor: Fruithap + sapje Middag: Brood met geprakte banaan en 150cc melk Tussendoor: Cracotte of liga met sapje Avond: Wortel met aardappel, en sapje Bedtijd: Pap 200cc
Ik heb de kippensoep zelf gemaakt en als laatst - nadat ik voor haar 2 bakjes eruit heb gehaald - zout en kruiden toegevoegd
Onze kleine meid vind sperziebonen heerlijk!! grappig he dat dat per kind verschillend is. Vandaag is dochterlief weer op het KDV en daar heeft ze ook haar warme maaltijd straks. Ben benieuwd wat ze gegeten heeft.
Leuk he? Wij hebben een Koninginnedagprinsesje. Gisteren heeft dochterlief bloemkool op het KDV gehad. Vond ze erg lekker. Vandaag: 3 x fles 180/6 Fruit: Peer Middag: boterham met smeerkaas Tussendoor: thee met stukje soepstengel Avond: pompoen met rundvlees (nog een 6 maanden potje wat op moet)
@Marloes; Hoelaat is ze geboren? Want mijn weeën begonnen op 30april om 18.00 Hier vandaag; Vannochtend een hele boterham met abrikozenjam en 60cc thee. Straks een banaan in stukjes met wat yoghurt (Ze dipt de banaan er dan in ) en wat water. Tussendoor een koekje en als ze dorst heeft wat diksap. Vanavond eten wij Lasagne, dus dat ga ik voor haar ook zonder kruiden proberen te maken.. Ik zoek nog een leuk recept voor baby's. Dus als jullie er 1 weten? Edit; en natuurlijk 3 flessen van 180cc
Lasange alla bolognese | Koken voor mijn dochter Gevonden! Dit wordt het vanavond voor Mira. Alleen doe ik er dan geen knoflook en uien in.
's ochtends: flesje melk fruithap: 2 mandarijntjes en een banaan lunch: boterham met smeerkaas, klein flesje melk tussendoor: koekje, wat rooibosthee met schepje melk erdoor avondeten: gehaktballetjes, aardappel, spruitjes voor het slapen gaan: papfles vanavond voor het eerst spruitjes. boerenkool en andere koolsoorten gaan er ook goed in dus ik ben benieuwd.
Esmee is om 13u28 geboren in het ziekenhuis. Toen jij met de weeen begon lagen moeder en kind languit thuis in bed. Voordeel van Koninginnedag is is dat je altijd vrij bent op haar verjaardag.
Dat is inderdaad wel erg leuk!! Mira heeft vandaag gelukkig weer goed gegeten. Het viel erg in de smaak!!
Wat kan hier het avondeten voor Esmee toch gauw veranderen. Vanmorgen schreef ik dat ik nog een potje pompoen met rundvlees voor haar had. Wij aten zelf bami en met een kleine aanpassing heeft Esmee dit ook meegegeten. Ze heeft gewoon kleine stukjes kip, groente en mie gegeten en ze vond het heerlijk.
Vandaag: Fles 200 cc Fruit 100 gram appel/peer (slurp fruit) Fles 200 cc Potje olvarit: Zalmschotel ofzo + danoontje Fles 200 cc (100 cc laten staan) Tussendoor wat slokjes sap. Geen extra'tjes, veel geslapen!
Mira eet vandaag; 3 flessen van 180cc (Om 09.30 - 14.30 - 18.30) Een hele boterham (de helft met aardbeienjam en de andere helft met smeerkaas ze heeft er iets van 30cc water bij gedronken. Als ze straks wakker is krijgt ze 1/4 peer, 1/5 banaan en een paar stukjes mango. Die leg ik op een bordje voor haar neer en dat eet ze dan zelf op! Tussendoor nog een berenkoekje of rijstwafel met wat diksap. Vanavond eet ze; Dikke Amerikaanse pannenkoekjes | Koken voor mijn dochter Ik ga zelf appel-perenmoes voor erop maken. (Ben benieuwd wat ze ervan vindt!)
Vanmorgen 180 cc pap geen tussendoortje wegens bezoek aan CB een aanvragen ID Lunch boterham; een halve met roomboter een halve met zelfgemaakte peren-appeljam en wat fruitsap. Darna 90 cc fles\ Vanmiddag nectarine en lyches in stukje (lang leven het kerstassortiment ) vanavond penne met pastasaus. Heeft iemand misschien tips? Ik dacht maar watrudergehakt met tomaat, courgette en tomaat stoven met wat basillicum, peterselie en bieslook en een heel klein beetje knoflook. Iemand nog tips?
Vandaag: Ochtend: Papfles180cc Tussendoor: Fruithap + sap Middag: 1 broodje + 180cc fles Tussendoor: Sap Avond: Zoete aardappel met kip + schaaltje yoghurt Bedtijd: Papfles 180cc (gaat meestal niet leeg)