uhm een een mix van wortel, broccoli en courgette, met aardappel en voor het eerst een beetje gehakt erdoor gedaan! Ben benieuwd vanavond, want eerst ded ik bv alleen broccoli en aardappel. Dit is de 1ste x dat ik een "mix" maak.
vandaag eet Finn macaroni met tomaten, wortel, courgette, paprika en een heel klein beetje rundergehakt.
spaghetti bolognese pasta, gehakt, en groenten en tomatenpuree. De groenten "verstop"ik door ze te pureren en te vermengen met de tomatenpuree
Hier omdat ik vergeten was het eten uit de vriezer te halen een potje, maar mijn liefie weigert dit te eten... dus alsnog een kwartier bezig geweest om haar bloemkool/broccoli stamppot op te warmen en die heeft ze heerlijk opgesmult!
Een boel flesjes als altijd, maar tussendoor een broodje, gepureerde appel en een rauw worteltje. De laatste week vindt ze vast voedsel echt heel stoer maar ze wordt nog een beetje pissig als het niet snel genoeg gaat Gepureerde (zure) appel gaat er trouwens veel beter in dan laf perenappelfruithapje
Gemengde groenten (bloemkool, broccolie, bonen en wortel) met gehakt een aardappelen en morgen aardappelen, zelf gemaakte appelmoes, gehakt en spruiten, heerlijk (vindt ik zelf)
Gisteren tomatenrijst gemaakt met snijboontjes en morgen (en overmorgen ) worteltjesrijst met broccoli! Even wat licht verteerbaar eten, want met het maagje is het nog steeds niet super....
Hetzelfde als ons, Aardappeltjes, klein stukje slavink( ik maak ze altijd zelf, dus ik maak een kleintje voor haar) en wortelen.