Meiden, met oud en nieuw heb ik een rollade gekregen die nog in d diepvries zit wat is daar nou lekker bij om te eten? Vorig jaar deed ik patat en gebakken aardappels, volgens mijn man paste dat niet. Gewoon gekookte aardappels dan??
hmm ik doe er best veel soorten bij.. Ik vind eigenlijk alles wel passen.. Ik snijd hem flinterdun.. sausje (peper..peperroom... rodewijn..) verder krieltjes of rösti uit de oven oid.. Salade met knoflook en spinazie..
knolletjes bij eten met aardappels en een jus of pepersausje erbij. Snijboontjes , aardappels ( of aardappel puree van verse aardappels met beetje creme fraiche en bieslook fijn snijden) met een jus of saus. Verse bietjes in dunne plakjes ( met zo hoe heet dat snijding ) en dan met beetje azijn , peper en zout. met gebakken aardappeltjes. Oven frietjes met een salade of komkommersalade erbij. kan eigenlijk wel vanalles bij toch
Bedankt dames Dacht ik zelf ook al maar mijn man vond het zon vreemde combinatie.. Na ja ik weet genoeg dus
En dan verder niets? Ik bedoel, aardappelkroket vind ik heerlijk, twee bij gebakken aardappels ofzo.. Maar je hele maaltijd..
Ik maak aardappeltorentjes uit de oven. Heeeeel klein beetje kaas erover en klaar. Of anders simpele krieltjes, wel een beetje gebakken, want gekookt zijn ze maar saai vind ik! En lekker sla erbij, neutrale groente zodat de rollade beter uit komt!
Wij doen er vaak gebakken aardappeltjes/krieltjes/aardappelkroketjes en broccoli of bloemkool bij. Heerlijk! En dan nog een lekker sausje, ik vind zelf champignonroomsaus het lekkerst, maar mijn vriend heeft liever pepersaus.
Oke bedankt weer, ik kan aan de slag.. Voor de sausjes zal ik eens kijken, daar houd ik nooit zo van. Eten het altijd zo..
Stoomgroenten vind ik er ook lekker bij. Ook lekker gemakkelijk... En inderdaad, aardappelkroketjes bijv. Als saus is een jachtsaus met wat extra champginons ook lekker..
Krieltjes en sperzieboontjes (met boter). Ik vind gebakken aardappeltjes eigenlijk ook best kunnen. Lekker champignonroomsausje erover hmmmmmm.
wij doen de rollade aanbakken en dan in de oven met aardappelen eromheen. en dan verschillende soorten groenten erbij serveren.
Wij eten dat altijd met gefrituurde aardappelkroketjes, aardappelschijfjes of van die pommes duchesse (toefjes noemen wij die altijd). Verder groente erbij, bijvoorbeeld spercieboontjes of stoofperen. En champignonnetjes gebakken met paprika, ui en spekjes.
wij hadden met de kerst ook rollade met honing mosterdsaus (echt een aanrader!) daarbij aardappelkroketjes of bolletjes en worteltjes met peultjes de visite heeft zitten smullen!
gewoon rode kool of bloemkool! naja ik ben gek op rollade en da vooral de jus!!!!! en dan moet ik er groente bij hebben..hmmm lekker hoor!