jaaaaa! knijp-zak-smoothies!!! grappig om te lezen wat jullie kindjes allemaal lekker vinden! merk wel dat wij wat 'behoudend' zijn wat betreft dingen als frietjes, pannenkoeken enzo...ik ben bang dat dan het hek van de dam is hahaha! wij willen proberen tot 2 jaar niet of nauwelijks suiker te geven en heel matig met zout te zijn (dus idd geen chippies enzo maar die van de cornflakes is een goeie!). wij zijn zelf ook niet zulke snoeperds maar er is wel eens cake in huis of chocola maar eigenlijk nooit chips...ik geef natuurlijk wel eens een (verantwoord) koekje, maar probeer de suiker te beperken en ook voor z'n tandjes. onze kleine is ook dol op appelsap en op pap!
Hier een broodmonstertje. Dat gaat er altijd wel in. Fruit eet hij ook heel graag (alle soorten wel). Oh, en ontbijtkoek! Vooral die reepjes van Peijnenburg met stukjes fruit en rozijntjes erin, die slikt hij nog net niet heel door
Oja omtbijtkoek! Dat gaat erin als boter! Maakt niet uit wanneer. Volgens mij zou ik haar er zelfs wakker voor kunnen maken