Hallo, Mijn dochter is 14 maanden oud en weegt nu 7,7 kilo. Sinds ze 9 maanden oud is buigt haar lengtecurve iets af en het gewicht is nu dusdanig gedaald dat die helemaal beneden 'in het witte gedeelte' zit. Verder ontwikkelt ze zich zoals het hoort.. Ze is de afgelopen winter veel ziek geweest: 2x buikgriep, 2x oorontsteking en vaak verkouden, waarbij ze heel weinig at, dus dat is waarschijnlijk de boosdoener. Maar zr moet dus aankomen. Over 5 weken moeten we terug naar het CB en dan moet er dus echt een stijgende lijn in zitten. Het CB heeft als tips gegeven: volle melkproducten, 48+ kaas, danoontje of stukje kaas i.p.v. een koekje, en 's avonds laat nog even wakker maken voor een fles volle melk. Maar ik vroeg me af: zijn er nog andere tips waar ik niet aan heb gedacht?
Onze dochter is ook niet heel zwaar en wij kregen van het cb oa de volgende tips: roomboter op brood en door het avondeten avocado op bijv brood prakken scheutje room door het eten scheutje maiskiemolie door de fles en idd de volle zuivelprodukten