Mijn meisje is nog geen 6 maanden en ze draagt jurkjes maat 80, maar eigenlijk zijn die echt te kort. Mouwtjes moet ik dan wel weer vaak omslaan. Een lang bovenlijf zit in de genen, mijn oudste heeft het ook. Ons meisje is met 41 weken geboren en woog net 6 pond. Een kleintje dus. Maar dat heeft ze heel dik ingehaald. Ze weegt inmiddels ruim 9,5 kilo. Ik hoop dat iemand mij tips kan geven, want inmiddels vind ik het niet meer leuk dat echt alles te kort is....
Wij hebben veel z8 en next. Hier ook een redelijk lange dame (vooral lichaam), en dat zit wel prima. Ze was de laatste keer met meten en wegen 72cm en 6.8 kilo (met 6mnd)
Oh draagt nu ook maat 80. best stom want rond dr buik is het eigenlijk te wijd maar een kleinere maat is en te kort en krijg ik vaak niet over dr bovenbenen haha
Ah leuk! Herkenning!!! Z8 heb ik ook hangen, maar daar wordt ze een ingeblikt worstje in... Maar eigenlijk krijgen ik haar niet eens aan. Is echt een heel gedoe. Vind het zo jammer. Ze kan nu nog lekker baby zijn. Ze hoeft nog geen 'volwassen' kleertjes aan, maar niets past fatsoenlijk...