begrijp me niet verkeerd hoor, ik ben echt niet zo eentje die zegt dat je tijdens je zwangerschap van water en brood moet leven maar ik heb ooit eens in een programma gezien dat aardbijen eten tijdens de zwangreschap niet goed zou zijn omdat er een of ander stofje in zit dat schadelijk zou kunnen zijn voor de baby. ik wil ook niet brutaal overkomen en zeggen dat je het niet meer moet eten maar wilde je het wel even laten weten.
Jeetje, eens even nadenken hoor..... Vanmorgen 2 boterhammen, 1x met kipfilet en 1x met smeerkaas en een kiwi gold Tussendoor een picolientje (mini gevulde koek) Vanmiddag 1 boterham met kaas, eentje met kipfilet en eentje met pindakaas Vanavond een bord patat en een broodje kroket Niet echt best als ik het zo zie Straks nog maar ff wat fruit eten ipv die overheerlijke magnum die me al de hele avond roept
Nou hier kom ik, druk dagje gehad dus niet echt gezond gegeten broodje kaas met mosterd broodje smeerworst cup a soup tomaat twee broodjes met knakworstje, mayo en ketchup een zakje met die gesuikerde perzik snoepjes. (dit slechte eten komt omdat we druk waren met alles inpakken voor de vakantie, normaal eet ik wel groenten en fruit hoor) En zo ga ik lekker een zakje chips open maken
je kunt gewoon alle groentes en fruit eten zolang het maar goed gewassen/afgespoeld is en niet te lang gelegen heeft (liefst dagvers) Ik heb ook al een paar weken een aardbeien tic!
ik heb gewoon continu honger. weet gewoon niet wat ik mag eten en hoeveel?! ,hahaha!! vanmorgen 2 snee brood (1chocoladepasta, 1 jam) en 1 thee lekkere koek met 3 koffie 1 glas water en 1 frisje. 2 snee brood (kaas+sandwichspread en cervelaatworst) 2 glazen melk en soepje verder nog een kop koffie met een lekkere koek 1x fris, 2x water friet en frikandelletje en een pot appelmoes. en net nog een heel bakje met cherrytomaten, daar ben ik dus gek op, hahah. en weer 2x water en 2x fris.
Even denken, in ieder geval een hoop lekkers!! 2 boterhammen (kipkerrie-salade en chocopasta) Liga fruitkick Oranje tompoes Nectarine Avondeten: Pasta met saus, groente en gehakt van gister Bakje biologische vanille yoghurt 2 heeeeerlijke koekjes met chocola 2 stukjes chocolade En zo ga ik nog een appel nemen om zo op mijn "2-stuks-fruit-per-dag" te komen. En verder veeeeeel water, 2 koffie, 2 vruchtensapjes en een kop sprookjesthee.
Lennylenn, zo kun je heeeeeel veel andere producten opnoemen die je beter niet zou kunnen eten. Net als kaneel, schijnt ook niet goed te zijn. Nee... als je TE VEEL van iets eet is het niet goed. Maar dat geldt voor heel veel dingen...
-2 boterhammen met nutella -2 boterhammen met kaas en komkommer - kersen -good noodles - spekjes -Zuid-Afrikaanse Bobotie -waterijsje -winegums - 2 appelflappen En heb nu ook nog honger!! eerst ff douchen en dan nog een zak chips plunderen!!
bak brinta ciabatta broodje met humus en tomaten spread ovenbroodje met kaas en vegetarische burger 2 appels 1 sinaasappel halve citroen (met heet water en suiker) kop pompoensoep gebakken krieltjes halve krop sla met tomaat en 1 avocado valess burger met champignonvulling bakje yoghurt veel water met rosevicé ferro paar koppen thee waterijsje dropjes
Euh... niet zo heel veel, met dit weer absoluut geen trek (en dus in 5 dagen ook 2kg afgevallen). Kommetje met vanillevla/aardbeien-yoghurt Vanaaf met bbq wat slaatje, stokbrood, wat verse ananas en een worstje en een spiesje.. Verder zo'n beetje een liter water, een glas sinas en nu een glas spa&fruit.
Verdorie:x, stond manlief net voor m'n snufferd toch met een magnum te zwaaien! Tjsa, jullie raden dus al waar die is gebleven.....
2 sneetjes brood met aardbeien 1/4 watermeloen klein bakje met chippies en me avond eten was sla met komkommer en tomaat en eieren en krieltjes met speklapjes.... en zo lekkere magnem gold
1 boterham met jam 1 boterham met pindakaas, 2 bruine verse broodje met brie 2 raketje's 1 nectarine 1 bord bami 1 schaaltje vanille vla. op verjaardag 1 cup cakje 3 hapjes 7 toastje's 3,5 liter vocht. en nu bak galia meloen. hmmm ondanks hitte erge trek....
4 boterhammen met aardbeien een bak aardbeien 2 boterhammen met kaas ow ja en een plakje cake bij mijn oma hihihi. de laatste dagen voelt mijn buik zo vol aan dat ik heel weinig eet op een dag, dingen die wel binnen blijven en goed aanvoelen zijn dus de boterhammen (vooral met aardbeien) en vanille vla.
Heb vandaag echt ongezond (en veel) gegeten.. 2 bruine boterhammen met jam yakult 2 witte boterhammen met smeerkaas 2 witte boterhammen met chocopasta koekjes (stuk of 5) 2 waterijsjes 2 pannenkoeken halve zak wokkels handje engelse drop half bakje stracciatella (?) yoghurt fruitsalade met aardbeien, ananas en meloen Drinken: glas optimel, glas chocomelk, veel limonade, water *zucht* en maar klagen over die kilo's...
- 2 broodjes met ham om 05.00 uur vanochtend - 2 broodjes met ham rond 09.00 uur - 's middags 2 broodjes met tonijn en een beetje mayo en komkommer - eind van de middag een groot stuk komkommer - 's avonds een kop tomatensoep met 4 broodjes - in de avond visite gehad en 2 stroopwafels gegeten
oeps das weer nieuw aardbeien die niet goed zouden zijn, wij hebben zelf een tuin, doe al 3 weken niets anders dan verse aardbeitjes op brood!!!! en aardbeitjes met suiker, in de vla.....het enigste wat kwaad kan is als je ze niet goed wast als ze uit eigen tuin komen, evenals de sla, die eet ik niet meer. Nou ik blijf ze gewoon eten hoor!
5 boterhammen waarvan 4 met aardbei, 1 milner kaas banaan 1 roze koek aardappels worteltjes kippeboutje vanille vla 1 ijsje (zo'n lekkere van zo'n ijswinkel) 1 handje chips 1 nectarine verder veel water en 4 glazen melk
Ik heb een lijstje van de vk gekregen waarop staat wat je niet mag en daar staan geen aardbeien bij (gelukkig!!) je kan jezelf natuurlijk zo gek maken als je zelf wil want dan mag je ook geen manderijnen meer heb ik weleens gehoord, geen kaneel idd en noem maar op