jeetje! als ik sommige lijsten zie denk ik : Waar laten jullie het allemaal?" zoveel eet ik bij lange na niet
Heb vandaag tot nu toe gegeten: 2 boterhammen met kaas een bord pasta en 2 rollen fruit tella Heb met dit weer en zowieso niet zoveel honger!
- Vanmorgen twee broodjes gezond - 's Middags een kop tomatensoep met 2 broodjes - Vanavond een patatje oorlog met uitjes en een broodje kipkerrie - Tussendoor nog 3 stroopwafels op Ik heb wel gewoon trek.
1 broodje pindakaas en 1 glas sinaasappelsap Eierkoek 1 Kop tomatensoep en broodje hamburger 1 Snoepje Paar stukjes kaas 2 Broodjes kaas
Het verschilt bij mij per dag wat ik eet. Ligt er ook een beetje aan of ik moet werken of dat ik thuis zit. Vandaag heb ik op: Als ontbijt 1 bruine boterham hagelslag 1 bruine boterham pindakaas voor lunch 1 bruine boterham smeerkaas 1 bruine boterham eiersalade avondeten filetlapje met doperwten en aardappelen tussendoor bakje ships een hele meloen (wel over de dag verdeeld hoor!) drinken voornamelijk melk, vifit en christal clear
Vanmorgen magere yoghurt Tussendoor een banaan Lunch een broodje dönner ... Avond paella Nu wat chippes Lekker ongezond dus
owww ik lees het nu pas over de aardbeien!! We halen de aardbeien bij de kweker. Maar ja heb ze ook uit de supermarkt en soms waren ze niet dagvers (kan ook niet als je ze uit de supermarkt haalt) Ik ben wel verbaasd, want ik denk dat ik wel in totaal 5 bakken aardbeien heb gegeten Wat kan je er dan van krijgen? Hmmm, heb eigenlijk ook nooit gehoord dat het niet mag...
Goed gewassen aardbeien zijn zelfs erg goed voor je, zit een grote hoeveelheid vitamine c in en zelfs foliumzuur!
gister: ontbijt: 2 boterhammen met hagelslag , 1 perzik, 1 mandarijn middageten: 2 broodjes kaas avondeten: patat & spareribs (heel fout ik weet het ) en daarna peren waterijsje drinken: melk & thee en dat was het! vandaag alleen 2 boterhammen met hagelslag op (tot nu toe dan)
nou ik zal het vandaag eens bijhouden, maar ik weet dat ikmeer moet eten voor mijn lijf als ik doen, heb sinds vandaag mijn trippelstoel dus dan kan ik ook bijhet aanrecht zitten.. zal zo eens een broodje maken voor ons tweeen.. ik en mijn peuter die kusjes geven ontdekt heeft.. hoor de hele dag smak, samak,smak..
kaascroissant bak groene druiven cornetto nasi handje m&m's mini roomvlaai vandaag niet zo'n goede dag
1/2 broodje met pasta 1 stukje cote d'or chocolade Boterham smeerkaas klein eierkoekje bakje aardbeien lasagne
Vanmorgen 1 boterham en een bakje yoghurt. Daarna een stukje appeltaart op mijn werk. S'middags 2 tosti's. Vanmiddag 3 snoepjes (zoete banaantjes), meer zat er niet in Vanavond spaghetti bolognese. Misschien zo nog een mars- ijsje...! Heb vandaag helemaal geen fruit gehad... Slecht! Misschien ook zo nog maar ff doen! Verschilt bij mij erg hoeveel ik eet: ligt er heel erg aan of ik veel thuis ben en veel lekkers in huis heb!
ontbijt.. 1 boterham met hagelslag lunch.. 1 boterham met pindakaas tussendoor.. een nectarine en een appelflap diner.. aardappels, slavink, rode kool, appelmoes en ik denk vanavond nog een perzik.. en misschien wat chippies
Vandaag gegeten: 5 boterhammen (3 met kaas en appelstroop, 2 met een gebakken ei met kaas) 1 boterham met pindakaas 2 boterhammen met een soort van salami nog een plakje salami extra plakken kaas salade van bleekselderij en komkommer beetje azijn, olijfolie peper en zout 1 appel salade van aardappel, peultjes, forelfilet, veldsla en dressing (mjammie) bord met kersen plakken kaas Eet echt standaard 8 boterhammen en veel fruit en kaas.
Ik heb vandaag echt zoooo slecht gegeten. En ook teveel. Voel me nu dan ook echt vol en vet . Maar ach als het niet te vaak is 1 bruin bolletje met kip pesto salade 2 bruine bolletjes met pate 2 bruine boterhammen en 2 witte boterhammen met kip pesto salade 1 cornetto 1 shoarma schotel special met patat bleeeeeeeeh
Vandaag tenminste weer een normale dag! Vanmorgen een bolletje met kipfilet, een krentebol en een kiwi gold. Vanmiddag 2 harde broodjes, 1 met rauwe ham en 1 met pindakaas Tussendoor 2 spekkies Vanavond spinazie met aardappels en een bal gehakt En net heb ik nog 2 wilde perziken en een appel op.