Ik heb zo ontzettend veel last van flinke vreetbuien, echt verschrikkelijk! Ik ga speciaal niet naar de supermarkt om iets te kopen, maar dan snoep ik wel bij iemand anders of op mijn werk! Ben in 3 weken al 2 kg aangekomen. Wat voel me eigen toch zwak dan! Bij mijn vorige zwangerschap had ik het ook (toen ook 25kg aangekomen). Hebben jullie er ook zo erg last van?
Ik heb het wel soms ja..! Vind het ook lastig. Soms ben ik begonnen en kan ik niet meer nadenken over de eventuele "gevolgen" en soms kan ik me weer wel goed inhouden. of ik neem fruit, komkommer of yoghurt (met fruit) ipv snoep. Lastig!
Ik heb niet perse vreetbuien maar ben steeds zo misselijk van de honger dat ik steeds moet blijven eten. Anders voel ik me nog beroerder... Dus zit er ook al 2 kilo aan
Bij mij begint het nu een beetje te komen, vandaag 6 sneetjes brood, 2 croissants, een perzik, banaan en een halve zak snoep op
Hier hetzelfde als Angel81. Ieder uur hongergevoel en als ik daar niet aan toe geef, word het misselijkheid. Dus ik eet sinds een paar weken brood jaja hahaha. Voorheen niet thuis. Soms een cup of soup en cruesli of japanse mix om te 'snoepen' en een plak kaas. Voor de rest... zoete zwart op wit is zooooooooo lekker vd jamin die grote potten. De rest mag de winkel houden ;p
Heb die grote potten nog niet gekocht (is geen jamin in de buurt gelukkig) maar bij de buurtwinkel hebben ze die kleine potjes hier van. 1x in de week neem ik er 2 mee. Heeeeeeeeeeel schappelijk van mezelf vind ik!
dan heeft je lichaam waarschijnlijk toch behoefte aan voeding/brandstof. Heel regelmatig proberen te eten, en dingen die verzadigen, zoals brood etc. en gezonde tussendoortjes. Als je zo'n snoepaanval krijgt kan het zijn dat je eigenlijk moe bent of dus gewoon iets moet eten, ga je dan aan de suiker dan krijg je daarna weer een dip als de suikerpiek weer weg is en wil je dus nog meer, voor je het weet eet je de hele dag slecht. Nou ja, een beetje snoep is natuurlijk wel lekker af en toe, ik geef er ook gewoon wel eens aan toe, maar toch maar niet de hele dag!
owww zo herkenbaar.. ik had dit bij mijn dochter helemaal niet en viel de eerste weken ook alleen maar af en uiteindelijk maar 11 kilo aangekomen... maar nu gaat het heel anders, heb soms het gevoel dat ik de hele dag alleen maar aan het vreten ben!! ik heb mezelf beloofd om me niet erg in te houden, maar er lekker van te genieten, de rest zijn zorgen voor later... het enigste dat ik doe is als ik vind dat ik die dag wel genoeg gesnoept heb dan pak ik wat extra fruit, maar als ik trek heb pak ik wel gewoon wat!! heerlijk zwanger zijn en daar alles op af kunnnen schuiven
En dát wil/durf ik dus niet.. was bij mn vorige zwangerschap bijna 20 kilo aangekomen door niet eens heel veel snoepen ofzo, vandaar!
Ik schaam mij ook vreselijk... Ik ben nu 3,5 kilo aangekomen in totaal, maar als ik niet ieder uur eet dan hang ik over de wc. Hetzelfde als boeren. De hele dag door! Vorige week dacht ik: Hehe bijna 12 weken en yes het wordt minder... Tot gister haha Sinds gisternacht alleen nog maar misselijk geweest... Ach hoort erbij zeggen ze dan he Liefs, Sam
Ik ben toch wel een beetje blij dat ik niet de enige ben die er last van heeft.... Ik heb vandaag aardbeien, een meloen en ananas gehaald. Ik ga eens kijken of mijn vreetbehoefte ook gestild word met wat lekkerder fruit dan een appel...
Hallo dames, Hier ook iemand die de hele dag door eet. Als ik dit niet doe dan wordt ik of misselijk of duizelig (lees zwart voor ogen). Geen idee of ik ben aangekomen heb geen weegschaal Ik eet vooral fruit brood ontbijtkoek. Dit omdat ik anders zo beroerd wordt van alle snoep. En het is goed voor je darmen Ahoewel ik nu aan een cornetto zit
Hier ook opeens zo een vreetbuien.Ben net naar de markt geweest en heb aardbeien,watermeloen,kersen en radijsjes gehaald.Kijken of het mijn honger stilt.
Hier ook mijn honger vooral aan het stillen met fruit, aardbeien, watermeloen, druiven, jammie heerlijk met dit weer!