Ik was gister dus heel blij, ik had een supergave Jeansjurk besteld. Helemaal mijn smaak! En ook nog eens met fikse korting! 14,- Geen geld dacht ik. Komt ie vandaag bij me aan, ik gelijk passen en vind hem toch wat strak uitvallen. Ik vul mijn retour en wil hem omruilen voor een maatje groter... Is hij vandaag 20,-! Nog geen geld maar vind dit wel raar. Ik bel net naar de klantenservice, gister was dus de dag van de extra korting. Ik vraag aan die vriendelijke mevrouw of ik hem een maatje groter mag voor de 14,-.... nee was het antwoord! Dat was alleen gister. Weet ik veel dat die jurk klein valt! Moet ik perse een nieuwe bestelling doen voor 20,-..ok nog niet veel geld voor zo'n leuke jurk maar vind dit wel erg jammer! Heb gezegd dat ik er nog wel over nadenk. Maarja, ben wel verliefd op dat ding! Nu gaat het meer op het principe. Want 20,- is nog niet veel geld. Wat zal ik doen? Wat zal ik doen?
Ja, inderdaad waren het de afgelopen vier dagen kortingsdagen met 20% korting op kleding. Nu niet meer en dus heb je pech. En het is nog geen geld voor een jurk die je echt leuk vindt. Gewoon doen dus.
Ja heb hem net opnieuw besteld. Nee vind 20,- niet veel. Wel jammer, als ik gelijk de goede maat had besteld had ik hem 6,- goedkoper gehad.
Dat is een minpuntje van Wehkamp, je kunt niet ruilen voor een andere maat. Kan wel, maar dat wordt gezien als nieuwe bestelling. Voortaan twee maten bestellen dus.
Goeie tip! Ja normaal maakt het niet uit natuurlijk, maar ja ik dacht gister mooi mijn kans te pakken met die extra korting... ik dacht dat ik hem gewoon kon omruilen. Maar dan weet ik dat voortaan.
inderdaad bij twijfel 2 maten bestellen en wat niet past terug sturen . heb je toch je korting en hun een hoop extra werk omdat ze niet klantvriendelijk willen zijn
haha ja precies! Nu komt er overigens nog een x 4,95 verzendkosten bij. Ook dat nog! Maar ik heb volgend weekend een feestje en daarom wilde ik hem dus hebben. Nu komt de nieuwe jurk morgenochtend al.
Volgens mij was dat vroeger wel gratis, ruilen voor een andere maat. Tegenwoordig bestel ik bij twijfel dus ook maar meerdere maten.
Ik zat me net wel te bedenken dat bij veel winkels dingen in de uitverkoop niet eens geruild/terug gebracht kunnen worden. Bij wehkamp dus wel, dat is wel netjes maar ik vind wel dat als je iets besteld je het voor hetzelfde bedrag opnieuw zou moeten kunnen bestellen.
Nee ik zeg het verkeerd, gewoon zou moeten kunnen omruilen voor de goede maat voor dezelfde prijs! Niet opnieuw bestellen.
Die verzendkosten maakt toch niets uit? Je moest ook verzendkosten betalen voor die jurk die 14 euro kostte. Maar omdat je die nu terug stuurt komen die verzendkosten ook te vervallen. Dus je betaalt alleen maar verzendkosten van die jurk die 20 euro kost. En inderdaad de volgende keer meerdere maten bestellen, doe ik ook, werkt perfect!
Nee ik had ook nog iets anders erbij besteld de 1e x en dat hou ik wel, dus dan is het daarvoor nog wel die verzendkosten. En nu dus weer voor de jurk van 20,- Ach nee hoor, ik ligt niet wakker voor 4,95
Lijkt me niet? Ze betaalde 14 + 4,95 verzendkosten en krijgt als het goed is maar 14 euro terug ( verzendkosten krijg je normaal niet terug vergoed?) en moet nu dus 20 + 4,95 verzendkosten betalen dus is ze 2x verzendkosten kwijt en 6 euro extra voor het jurkje
Wel toch omdat ik die andere 2 dingen gehouden heb?? Want ik kan dat bedrag van de jurk eraf halen en de rest met de acceptgiro betalen.
Als je alles terugstuurt niet. Nu betaal je idd 2 x verzendkosten. Je had het beste alles terug kunnen sturen en de jurk in de nieuwe maat kunnen bestellen en de rest ook opnieuw bestellen. Hoewel dat met de korting nu wellicht niet voordeliger is. Tip voor een volgende keer dus .