Hier ook gezwicht... Biscuits met een chocoladelaagje...oooo ik moet echt weer aan sporten gaan denken .
Ohhh wat eten jullie allemaal lekkere dingen! Ben vooral jaloers op degene met nog 10 zakken M&M's in de kast, haha, of juist niet misschien Ik heb net 2 mandarijntjes (nou ja, mandarijnen, ze waren behoorlijk groot) op en daar blijft het bij voor vanavond....over een paar weken moet ik me weer op het strand vertonen!
Ik eet niks Heb wel zin in een zak chips, haha. Maar ik zit aan mijn 3e bak groene thee. Dus honger heb ik niet.
Ik wil niks lezen over de magnum creme brulee, die is zo goddelijk! Maar ik probeer suiker zoveel mogelijk te laten staan, merk dat ik lichamelijk niet goed reageer op suikers. Dus net een crackertje gehad en een kop groente thee citroen. Ach ja..
Veelste zoute bolognese chips bah, na 2 happen was ik het zat en ik gooi de hele zak nu weg! En dat waren nog wel m'n favoriete chipjes!!!
nootjes, ketjang pedis? die met het pikantje laagje op ga ik straks lekker knoflook stinkend naar mn schoonmoeder, vind ze het waarschijnlijk niet erg dat we niet lang blijven