Ik las hier volgens mij over een pizzabodem van de AH, met zo'n zakje Italiaanse groenten. (nouja, iig dat wat je door de macaroni doet) Dat heb ik ook gekocht! Met een pot pastasaus en extra kaas en salami.
Spaghetti Bolognese! Het is wel een restje, lekker makkelijk, want ik eet alleen vanavond...... Marian
rodekool met hashee en gebakken aardappeltjes, appelmoes en kaneel. jammia jammie lekker met dit weer
Ik heb straks lekker ijs gegeten stracciatella met stukjes chocolade vlokken erin met een dot slagroom MMMM MMMM Me vriend heeft het meegenomen voor mij
mmm, lekker spruitjes, krieltjes(eerst in oven, worden ze een btje taai van) en roerbakkip met saus dressing. alles in de wok en eten maar. en morgen patatdag! heerlijk met fricandel spec
Wij eten lekker Hollands in de tropen nl. stamppot met zuurkool en uitgebakken spekjes én natuurlijk een heerlijke rookworst van de Unox!
wij eten lekker friet vanavond met frikkandelen speciaal. en omdat ik helemaal lui ben vandaag doen we het nog halen ook haha.