Vandaag uitgebreid koken, lekker goulash met rijst. Heerlijk om de hele middag de geur van vlees met laurier te ruiken.
Ik ga voor een gezonde salade... Mijn mannetje eet niet thuis vanavond, heb dan ook geen zin om voor mezelf te koken... Liefs An
Ik ga dat zometeen in de supermarkt maar eens bedenken! Morgen maak ik een warm/koud buffet voor al onze gasten, dus vanavond houd ik het denk ik maar simpel Marian
vanavond als het goed is wittebonenschotel dit is gehakt met ui en knoflook, dan prei erdoor, dan de wittebonen in tomatensaus erdoor, een blikje (of 2) tomatenpuree, en dan flink wat mosterd... (Serveren met augurkjes) Jammie! Snel klaar, makkelijk, goedkoop en erg lekker. Het ziet er alleen niet zo heel erg smakelijk uit.. maar dat is het wel!
Dat is mijn lievelings eten. Daar kun je me bijna voor wakker maken, Wij eten vandaag, lasagne, pasta en een stukje vlees. Echt italiaans dus!
Ik ga als het goed is ( ben namelijk sávonds walgelijk misselijk) heerlijke tagliatelle met garnalen en cherry tomaatjes eten met een heerlijk sausje erover en geraspte oude kaas erdoorheen eten. Eigen recept en superrrrrrrrrr lekker xxx Jet