heb net banaan gebakken voor vanavond! dat eten we bij; boemboem recept van conimex (kipvariant) hebben we nog niet eerder geprobeerd! en ook nog zelfgemaakte appelmoes erbij & rijst
Dan maak je toch een groentepizza, Erlida. Ik ga straks tomatensoep maken. Lekker, met stokbrood en kruidenboter.
Oh lekker tomatensoep, met ballen, Maar ik rook net voordat ik boodschappen ging doen een paprika lucht. Dus we eten straks gevulde paprika. Nu eerst nog even een recept zoeken,
knoflook, ui, peper, zout, maggi blokje, madame jeanette peper, suiker, rookworst en broccoli! Lekker heet. 8) eten met rijst. gr Alies
wate en heerlijk topic! ik eet vanavond macaroni uit de oven.. Ik moet deze week dingen koken die je kunt opwarmen want vriendj lief heft avonddienst deze week... *macaroni *blik ham *3 eieren *bouliontabletje *gerasptekaas *pakje room of kookroom macaroni gewoon koken, zo ook de eiren.. ham, eieren klein snijden, mengen met macaroni en room, halfpakje gerasptekaas erdoorheen mengen alles in een ovenschaal. rest van de kaas erover en 20 minuutjes in de oven, evt met grill mmm makkelijk en lekker!
vanavond heel makkelijk ben weer alleen maar waarschijnlijk morge niet meer.. had nog wat over van gisteren maar daar had ik geen zin in! heb nu een broodje met haringfilé in chmapignonsaus gewoon klaar uit een blikje! hoezo makkelijk?
Wij hebben spaghetti gegeten, met kaas/ roomsaus en courgette,doperwten en hamblokjes(beetje a la carbonara)