Vriendlief heeft patat met een braadworstje en een currieworst gehad, Ik zelf eet veel liever brood dan warm dus ik maak me 3 pistoletjes klaar, 1 met gesmolten kaas, hmmm. 2 met gerookte zalm, ui, kaas, peper (echt een aanrader) en een ruccola salade met een eitje erdoor. Voor de vitamintjes
wat een heerlijk onderwerp! Ik heb vanavond kip tandoori gegeten. Heerlijk! Heb trouwens ook meteen ff terug gekeken in dit forum en een aantal heerlijke ideeen opgedaan! Bedankt!
Hoi hoi, Wij hebben chili con carne gegeten bij mijn schoonouders, extra lekker als je het zelf niet gekookt hebt ! Liefs, Bibu !
Ik ben rollande aan het braden, eten we zo'n 2 keer in het jaar haha Is zo "veel" werk, duurt zo lang! Maar het is wel erg lekker!
Nee, ik vind die dozen altijd zo duur. Dus ik koop een pakje van honig en de rest van de ingredienten van de toko. Is een stuk goedkoper en lekkerder!
We eten vanavond gebakken aardappeltjes, schnitzel en tuinboontjes. Ik vond boontjes altijd al lekker maar nu ik zwanger ben.... ik kan wel 3x in de week bonen eten...
O, hebben zo lekker gegeten! Turks brood met komijn mayo, gegrilde courgette en gegrilde kip erop Word ik helemaal blij van Dikke knuf daantje