Ja, ik vind die lekker. Zit krokante kip in. Daar moet je je wel op instellen. Maar is beter dan een kleffe hamburger (sorry).
Soms onderweg stoppen we er even. Maar alleen de frietjes met saus vind ik lekker! Neem heel soms ook de wrap
Eten jullie altijd maar 1 burger oid? Ik eet standaard een Big Mac menu met flesje spa blauw, maar soms ook klein portie kipnuggets erbij.. als ik er dan toch ben neem ik het er ook lekker van haha. Ik zit echt nooit vol na het eten daar.
Quarter Pounder met frietjes! Soms een milkshake vanille erbij. Of een dubbele cheeseburger als ze die hebben. Een aantal jaar terug hadden ze in de wintermaanden de mcfondue, een ovaal broodje met een hamburger en kaassaus, die was zoooo lekker! Achteraf krijg ik wel vaak buikpijn, dus dan wel spijt. Mijn dochter en ik zijn zelfs een keer ziek geworden na het eten bij de mcdonalds.
Chili chicken burger of mac kroket, heerlijk! Vaak nog met wat frietjes of kipnuggets met bbq saus. Ik wil nu ook!!
De MC muffin met ei wat jammer genoeg maar tot 11u te koop is. Verder de frieten. De hamburgers en vegaburgers vind ik niet te vreten. Is puur karton. Milkshake en ijs vind ik te koud. Frisdranken is meer ijs dan drinken.
Jaaa!! Altijd als wij langer dan een uur moeten rijden dan gaan wij ergens door de drive voor dit. Zo lekker! Echt een dingetje geworden. Verder bijna als burgers. Quaderpounder, big tasty en mc chicken blijven heerlijk!
Homestyle crispy chicken menu Ik neem eigenlijk altijd iets met kip Nog een lekkere latte caramel achteraf of een macflurry