Haha klopt! Maar het kan nog erger, ik heb een vegetarische vriendin en die besteld gewoon een big mac zonder vlees en doet vervolgens haar frietjes tussen haar broodjes. Die staat ook altijd garant voor vreemde blikken. Gelukkig heb je nu van die zuilen en kan ik naar hartelust personaliseren!
I love Mac en kom er dus zeer regelmatig! Maar neem de laatste tijd altijd de Chicken Tenders. Erg lekker! Maar een Cheeseburger doet het ook altijd goed en een milkshake of McFlurry. En en en en, ik vind dus eigenlijk heel veel lekker.....Ben een echte MacFan Ooh ja laten we de Egg McMuffin niet vergeten als ontbijt. Yammie! Echt het dingetje van mij en mijn zoon als we vroeg op pad zijn dan halen we die samen.
Meestal neem ik quarter pounder en een cheese burger. Kinderen Happy meal met nuggets, tomaatjes en fruit. Man Mc fish of zo'n kipburger Denk dat we er 1x per jaar komen kinderen eten liever ergens anders en de patat vinden we echt niet lekker.
Het liefst de chili chicken, chicken tenders, kipnuggets of een mac kroket. Vaak kies ik er 2 van deze 4 en dan met patat en fritessaus en cola. Kinderen eten happy meal met patatjes, kipnuggets, fristi en een danoontje. Wij komen er niet heel vaak, denk 3-4x per jaar ofzo. Soms nog een keertje extra tussendoor om even een ijsje te halen. En ik rijd soms nog wel eens extra na mijn avonddienst 's avonds om 23.30.
Quarter Pounder menu met sprite en soms cola( hangt van tijdstip en van koffie die dag af haha) cheeseburger ook heerlijk.. Maarrr in lissabon was de Quarter Pounder zooooveeeeel lekkerder dan hier. Behalve op vliegveld daar was ie goor haha Afgelopen week 2x bij mac geweest iets met craving oepsss
Wij waren zondag in de mac. Krijg je sinds de 16e geen Danoontje meer bij de Happy Meal, maar meloen of wortel. Snap de intentie, maar mijn kind eet altijd veel fruit en groente. Als we dan bij de mac zijn, mag het best wat ongezonder.
Ik neem meestal een big Mac menu met een aardbeien shake. De big Mac zonder augurk. Niet omdat ik geen augurk lust, maar zo weet ik zeker dat ie vers gemaakt is en niet lauw is . Heb 1 keer die chicken tenders gehad, de rest van de dag ziek geweest, dus die durf ik niet meer aan haha.
Ja maar als ie een beetje warm wordt smelt hij zo lekker over je hamburger. Ik eet daarom ook expres die burger in twee delen. Eerst de bovenkant met hamburger en het middelste broodje en daarna alleen de onderkant. Oeh, ik voel een culinair orgasme aankomen