Corrigerend jurkje kruipt op

Discussie in 'De lounge' gestart door jojo85, 6 jun 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jojo85

jojo85 Fanatiek lid

14 okt 2012
    1.160
    497
    83
    Ik baal zo. Heb een dure jurk gekocht met daarbij een corrigerend onderjurkje. Dan valt het net wat mooier. Nu blijkt dat onderjurkje enorm op te kruipen. Ik ben dus snel aan het zoeken naar een oplossing, maar weet niet zo goed waar het aan ligt. Zou het kunnen zij dat hij toch een maat groter moet zijn? Of zou het gewoon aan dit jurkje liggen? Er zit zo'n siliconen strip onder aan de rand.

Heeft er iemand een tip voor een plussize corrigerend onderjurkje dat wel blijft zitten?

2. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.269
    25.737
    113
    Ik heb een corrigerend jurkje met daarin een sluiting net als bij een body. Daardoor blijft het jurkje mooi op zijn plek.
    Misschien dat dit iets is: https://www.hunkemoller.nl/corrigerende-jurk---level-3-zwart-160846.html
    Er staat bij deze daat er onderaan een haak en oogsluiting zit. Dus dat lijk me dan hetzelfde.
    Ik heb mijn jurkje al eeuwen, dus geen idee meer welke merk het is en waar vandaan...

3. jojo85

jojo85 Fanatiek lid

14 okt 2012
    1.160
    497
    83
    Ik wist niet eens dat dit bestond. Deze is er niet in mijn maat zie ik, maar ik ga wel kijken of er ook zoiets is in plussize

Deel Deze Pagina