Ja jeetje Dochter mag bijna afzwemmen, dan gaan we door de mc drive en neem ik er een mee om te proberen.
Een medium friet en een 2 cheeseburgers plain op dit moment Of een medium friet met een mac kroket zonder saus Als ik heeeeeeeeel gek wil doen, een chocolade milkshake erbij. Laatst zooooo enorm op verheugd, kom ik na een half uur wachten EINDELIJK bij de praatpaal, hebben ze geen milkshake chocola meer!!
Sowieso altijd een cheeseburger. De frietjes met de echte mac fritessaus ook heerlijk! Vroeger de groenteburger, die was zooo heerlijk!! Nu hebben ze alleen nog die vega chickenburgers, zo jammer! Ik ben geen vegetariër, maar heb niet altijd trek in vlees en begrijp ook echt niet dat ze voor de echte vegetariër alleen maar dingen hebben die naar kip smaken.... heel raar... McChicken vind ik ook ok en de wraps, als ze die hebben.
Koffie, milkshake of een Mac flurry. We komen echt bijna nooit bij de mc donalds. Laatst ging ik met de jongste na haar sporten, omdat we laat zouden eten. Ik zei dat we naar de Mc donalds zouden gaan en ze wist oprecht niet wat dat was. Ook helemaal blij met haar happymeal, al vond ze het wel raar dat er een cadeautje bij t eten zat, hihi.
Big Mac Hamburger MC Chicken MC Flurry kit kat MC Flurry Rolo hmmmmmn MC Flurry Twix Vanille milk shake Kleine friet met friet saus En neeeeeeeeeee niet alles in 1x Hahaha Ik kom er amper
Ik varieer nogal, maar ik neem sowieso altijd frietjes met zoetzure saus. Verder lust ik: Quarter pounder McChicken Cheeseburger Kipnuggets Milkshake banaan Sundae caramel met nootjes
Dit, behalve dat ik geen vegetariër ben, maar ik vind alle vleesdingen ook mwah. Ben geen echte Mac-fan.
Komen er zelden, veel te duur en niet bepaald voedzaam (lees: snel weer trek). Mc Kroket of een Wrap met kip. Aardbeien milkshake Mc Flurry (M&M of Witte chocolade met framboos)
Ben ik de enige die die friet daar echt zwaar overrated vind? Zo vreselijk zout. en ik heb liever echt van die slappe, dikke frieten.. oorlog. Dat is met mayonaise, saté en ui geloof ik! maargoed het ging over de Mac. Heb trouwens een keer daar ontbeten op vakantie. Toen nam ik scrumbled eggs en een cappuccino en ik verbaasde me er nog over dat die cappuccino zowaar echt prima stevig schuim had! Het was een grote, warme beker. Die smaakte me toen goed
De friet van de Mac was echt mijn craving tijdens de zwangerschap, dat zout, zo lekker. Nu vind ik het echt niet te eten.