Wat eet jij bij MC Donalds?

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 4 jun 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Glitterhartje

Glitterhartje Fanatiek lid

30 jan 2021
    2.390
    1.925
    113
    Mc kroket is wel lekker
    En kipnuggets ook maar dan moet je ze wel warm eten, koud zijn ze niet lekker
    En een quarterpounder is ook wel lekker,
    En mc flurry :p en dan liefst met oreo en aardbeiensaus

2. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ook niet het management of de crewtrainers? Ik was hostess dus ik viel qua die regeling onder het management. Ligt er denk ik ook aan of het onder Mac Donald's Nederland valt of een franchise is. Ik werkte daar 18 jaar geleden. Haha.

3. Ansel

Ansel Actief lid

11 aug 2019
    495
    640
    93
    Vrouw
    Ja! Of nog beter, zijn voorganger: de McFeast. Als kind nam ik standaard die. Wat een teleurstelling toen die uit het assortiment ging :p De McFeast en McDeluxe zijn vrij vergelijkbaar qua groenten, maar vond de McFeast toch net wat lekkerder (misschien ander sausje?).

Heb hier trouwens serieus net een uur gegoogled naar die naam van de McFeast. Het enige wat ik me nog kon herinneren was ‘McF...’. En in plaats van te denken: ‘doet er niet toe, laat het los’. Nee hoor, ik moest en zou de naam terug weten :| Ik wist dat McDonalds niet goed is voor de gezondheid, maar dat het me letterlijk slaap zou kosten :roflmao: (of is het jouw topic dat me slaap kost :p)

Nu kom ik trouwens zelden nog in de McDonalds (lees: 1x in de twee jaar ofzo). Ben sowieso meer een groente-eter dan een vleeseter en ben ook qua smaak niet echt zo voor het fastfood (toch niet als volwassene, als kind/tiener wel meer). Moest die McFeast nu terugkomen hè ;)

Iertje81 vindt dit leuk.
  4. Paardenbloem

Paardenbloem Niet meer actief

Ahh nu heb ik er ook zin in:roflmao:
    McKroket en kipnuggets met zoetzure saus, met als toetje een McFlurry Twix of M&M. Wel vreselijk zonde dat de McFlurry stroopwafel niet meer bestaat:(

Iertje81 vindt dit leuk.
  5. YaelStone

YaelStone Fanatiek lid

5 aug 2019
    2.442
    4.368
    113
    Het was een franchise, ik weet niet of het management het wel mocht. Het lijkt mij niet, de baas was nogal een bijzondere man ook.

Iertje81 vindt dit leuk.
  6. Koraal82

Koraal82 Fanatiek lid

17 jul 2013
    3.278
    1.441
    113
    Ik kom er regelmatig :D ik bestel altijd een quarter pounder menu (grote friet met cola zero). Ik pak nooit iets anders tenzij ze de truffelburger of meastro burger hebben. Heb zelfs nog nooit een big mac geproefd :roflmao:.
    Mijn man en kids eten vaak nog een ijsje na maar ik zit dan altijd vol en hoef niks meer.

Iertje81 vindt dit leuk.
  7. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.624
    113
    Nog nooit een Big Mac geproefd :eek::eek::eek:

8. Koraal82

Koraal82 Fanatiek lid

17 jul 2013
    3.278
    1.441
    113
    Haha i know...:oops: mij bevalt de quarter pounder gewoon zo goed dat ik geen behoefte heb aan een big mac :D:D

9. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.624
    113
    Dat heb ik met C :roflmao::p

Koraal82 vindt dit leuk.
  10. bluedrake

bluedrake Fanatiek lid

1 aug 2018
    3.691
    4.051
    113
    Vrouw
    Big tasty! Mis vooral die oude grote kleffe big tasty. Die hebben ze in Nederland eruit gehaald met een suffe reden terwijl ze die in het buitenland nog hebben!!!

Ik ga verhuizen denk ik, en ja ik ben zwanger :roflmao:

Iertje81 vindt dit leuk.
  11. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.013
    3.667
    113
    Btw ik zag laatst een filmpje dat een kleine patat in zo een zakje, dezelfde hoeveelheid is als in een middel en groot menu:roflmao::eek:

Iertje81 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina