De rare combinaties zijn eindelijk begonnen Pindakaas. ooow wat heb ik daar trek in En het liefst broodje met kaas mosterd en dan een broodje erop met boter en pindakaas en dan nog een broodje erop Mjam zo ook met salami en pindakaas mag jij mij voor wakker maken haha
Van mijn zoontje had ik een ijsblokjes verslaving ! Nam ik een glas ijsthee vol met ijsblokjes en die at ik er allemaal uit... En dan weer blokjes erbij ga zo maar door. Kan nu geen ijsblokje meer zien. Vies vond ik saté saus terwijl ik dat altijd heerlijk vind. Deze zwangerschap nog geen gekke dingen. Eet veel fruit en avond eten is minder door de misselijkheid maar thats it...
Karnemelk en jus d'orange, hmm heerlijk! Verder drink ik als thee smaak bijna alleen nog maar minty marocco. Warm eten kan ik inmiddels wel weer naar binnen krijgen maar weinig tegelijkertijd. Verder zijn rijstwafels met maas of pindakaas met stukjes ook erg favoriet! Maar dat is niet zo gezond
Hier ontzettend dol op bijna al het fruit! Maar toch het allermeest zure vruchten! Denk aan aalbessen, bramen, sinaasappels, grapefruits etc! Verder vind ik van coolbest de smaak rode citrus ook heerlijk! En ik ben ontzettend dol op zure matten en schoolkrijtjes! Maar de laatste 2 probeer ik wel een beetje te beperken! 🙈 Verder haat ik avondeten.... Zou ik het liefst nog overslaan want van alles lijk ik wel misselijk te worden.... 😏
Nesquik chocolade melk maken maar dan wel dit merk haha gaat nergens over.. Maar goed het "moet" ook gezond zijn ondanks chocola hahahaha ach iig zuivel zowel warm als koud.. En mandarijnen nu en pruimen ook.. Maar verder eten😩 Prop het erin want heb gwn nergens zin in en mis "het eten" ook echt zelfs Mac niet ofzo niks
Echte cravings naar dingen heb ik niet. Doordat ik HG heb gehad (begint eindelijk weer beter te worden) heb ik eigenlijk best een afkeer voor voedsel gekregen. Eet dus ook alleen nog maar waar ik trek in heb, van de rest ga ik gewoon weer kotsen. Zo krijg ik ook geen aardappelen meer binnen en veel groentes ook niet. Alle groenten waar ik zo dol op was krijg ik nu niet meer naar binnen
Cravings wil ik het niet noemen maar heb wel meer zin dan normaal in cola, appels en vette dingen als pizza, cheeseburgers etc. Liever niet zoveel zuivel want daar word ik misselijk van
Hier is het per week verschillend. Maar dit waren/zijn de meest aanwezige. Cracottes met veeeeel smeerkaas. Heerlijk plakkerig in de mond. Roerei met opgebakken tomaat Roggebrood met bieten en mayo Rauwe ui (overal bij) Brood met kipfilet, kaas, komkommer, ei en remoulade saus. Mcdonalds cheeseburger of de vis burger. Koude pizza margherita als ontbijt. Op dit moment zit ik tussen cravings in haha
Veel fruit, alles wat knapperig en fris is. Brood gaat nu weer nu de misselijkheid voorbij is. Alles wat warm en of zacht is.. Ieuw Verder ben ik veel minder zoetekauw dan normaal. Dat kan geen kwaad haha. En normaal eet ik normaal geen drop en nu heel graag. Zoute drop, heb ook lage bloeddruk dus misschien komt daar die behoefte vandaan. Leuk om te lezen wat jullie allemaal wel/ niet lusten
Oww en die combi's van sommigen!!! Haha Ik heb lang niet alles opgeschreven maar ik herken ook veel van anderen!
Ik drink altijd graag thee, verschillende soorten. Maar nu alleen hele sterke Engelse thee. Ik laat het theezakje zolang erin dat het bijna bitter is. En dan met een paar zoetjes. Sinds deze week ben ik gek op pepernoten haha! En ik heb sowieso meer zin in zoetigheid zoals cake en chocola. En bitter lemon! Mmmm Ik ben altijd al verslaafd aan pindakaas, maar nu helemaal. Als de pot bijna op is, wordt ik gewoon zenuwachtig. En ik heb al weken zo'n trek in een rosé gebakken biefstuk met gebakken champignons en saus ooohhhhh ik ga er van kwijlen! Wat ik nu niet zo lekker vind is koffie en gekookte eieren.
Het liefst eet ik heel de dag door die la vache quirit kaasjes!!!! Lekkerrr!! Wat ik nu echt niet meer kan eten zijn gekookte wortelen... En die at ik juist voor de zwschap erg graag!
Soep, brood, croissants en noodles. Allemaal slecht behalve soep dan. Maar dan eet ik diegene uit blik (die is dan weer niet zo gezond).
Begin nu pas echt te merken dat ik ook dingen lekker vind, ik werd eigenlijk overal misselijk van afgelopen week... Maar appel vind ik helemaal geweldig, witte chocola en ijsthee laatste 2 mag ik niet te veel helaas! En ik weet niet of er cafeïne in de ijsthee zit dus dat drink ik alleen in de weekend
Tot 20 weken niets kunnen eten en drinken , heb alles weer moeten spugen tot 50 keer per dag, elke 2 weken een week zieknhuis opname, door zofran kon ik weer eten en drinken en dan bleef alleen ranja grenadine van carvan cevitam erin, een ander merk moet ik zelfs van spugen, gebakken aardappels, en gele bonen uit de tuin van schoonmoeder, elke avond eet ik die gele bonen wanneer de kindjes in bed liggen, heeeerlijk
Normaal eet ik bijna geen fruit en nu eet ik heeel veel fruit. Voorheen snoepte ik best veel en nu gruwel ik ervan. Dus fruit is nu echt mijn favoriet
Ik heb eigenlijk geen rare dingetjes (qua smaken dan, haha). Het enige wat extreem hard opvalt is dat ik geen cola (zero) meer aanraak. Voor mijn zwangerschap dronk ik eigenlijk nooit iets anders, en nu kan ik het niet meer zien. Echt van de ene dag op de andere. En ik eet ook heel graag frietjes van de frituur, altijd al, alleen heb ik er nu nog wel trek in, maar zit na enkele frietjes alweer stampvol en zit de hele avond met een opgeblazen gevoel. Terwijl ik van gewoon eten wel veel kan blijven eten, zonder last.
De eerste paar weken croissantjes! Niet aan te slepen. Daarna kwam kaas erbij (plakjes kaas, cheesedippers, alles haha). Nu is het vooral Naranja (Spaanse sinas), cake (vooral die mijn schoonbroer maakt!) en vissticks. Overigens geen gekke combi's Waar ik nu echt niet tegen kan zijn de geuren van koffie en sigaretten. Of wanneer iemand brood heeft gegeten en dan gaat praten, gadverdamme!
Spruitjes! Maar dat vond ik altijd al heel lekker Daarnaast eet ik het liefst allemaal slechte dingen zoals chips, chocola, koekjes, etc. Maar ik hou me in Wat ik helemaal niet meer lekker vind is vette dingen. Patat en pizza wordt ik gewoon misselijk van als ik eraan denk. Dat is op zich niet zo heel erg