Falafel met sla, pita en knoflooksaus. Mag je me voor wakker maken. Verder ben ik gek op taart, wel zelf gebakken. Slof, of lemon merengue of nog veel meer.
Oh ja, zoetigheden eet ik ook veeel te graag Vooral chocolade (of alles wat daarvan gemaakt/gebakken kan worden), pavlova met mango en passievrucht, hazelnootschuimtaart, mokka toetjes, passievrucht-/lemon-/sinaasappel-/frambozencurd (zo lekker bij toetjes!), etc. etc. En als snack ‘s avonds: sweet chili pita chips met knoflook-bieslooksaus en verse guacamole of heerlijke buitenlandse kaasjes met een goed glas rode port. Eigenlijk is mijn lijst met wat ik niet graag eet veel korter
Stoofpeertjes met runderlappen en aardappelen Bloemkool met kaassaus, gehaktballen en aardappelen Doperwten met whatever... Alleen doperwten is ook helemaal prima! Kip, patat en appelmoes Zelfgemaakte kippensoep Andijviestamppot met uitgebakken spekjes en een gehaktbal Macaroni /spaghetti Ik geloof dat ik niet kiezen kan
Met stipt op 1: SUSHI! Oh dat kan ik echt altijd eten.. heerlijk! Een lekker vers stokbroodje filet american met uitjes en een eitje.. Wat mis ik dat nu! Stokbrood met kruidenboter uit de oven. Vers gemaakte tonijnsalade met uitjes op lekker vers brood. Ik krijg honger haha
Sushi natuurlijk En verder staat bij mij heeeel vaak op het menu : Avocado, zalm (niet gerookt, bah) , entrecote, ribeye ... Dat zijn zo een beetje de hoofdingrediënten die ik met regelmaat eet.
Wortelstamp met hachee door Mama gemaakt. En Beyti en Iskender. (Laatste 2 niet bij elk restaurant even lekker trouwens)
Grote scampi’s aan een spies met zelfgemaakte knoflooksaus, coquilles en kreeft! Burrito’s met kip, groente en zure room ben ik ook gek op. Van de slechte dingen een Big Mac of een Whopper
Kip, kip, kip. En kastanjechampignons. En spaghetti. En magnums met nootjes. (En Pizza Hut en McDonald's).
Pizza (gerust ook koud) Vers warm stokbrood met heel dik nutella Turks brood met pindakaas NOTEN vitello tonato Biefstukje Maar het allermeest zou ik zin hebben in heel veel wijn. Ik hoef 3 dagen niet te eten, neen, geef mij gewoon echt goede, stevige witte wijn of een lichte rosé. Hmmmmmm
GOEIE friet inderdaad! Uit zo’n zak met dik frietsaus erop (ja frietsaus, geen mayo) Liefst ook nog dat ze op de helft van de zak al een klodder saus pompen, dan weer friet en dan weer saus
Bij mij andersom; heel soms een uitje erbij maar daar moet ik trek in hebben. Thank God for die speciale filet die ze tegenwoordig in supermarkten verkopen. Dat vind ik nou echt een goede uitvinding!