Kwekkeboom kroketten en kaassoufles!! Dag en nacht! Ennn gerechten met geitenkaas, lasagne, vitello tonato, vanillevla met eigen gemaakte bramensap, warme paprijst met gesmolten roomboter/suiker/kaneel, uienharchee, aardappelkroketjes met mayo, sushi, garnalen in knoflook. Oeeeee zo veel wat ik heeeelll graag eet!
Uiteraard, maar als ik Vlaamse friet in Nederland eet, dan wel met Nederlandse frietsaus In België kan er me niet genoeg van de Belgische mayo op zitten
De babi pangang van de Indo waar ik vroeger bij in de buurt woonde. Ik heb geen andere gevonden die het zo lekker krokant en pittig maakt. Simpel thuis een boterham met pittige pastasaus en geraspte kaas uit de magnetron. De rocky road die ik soms maak word ik ook vrolijk van.
Ja goede friet speciaal ook zo lekker! En zelfgemaakte quasedilas met kip, tomaat, ananas en kaas met verse Guacamole en creme fraiche.... Hongerrr. Ga maar gauw slapen nu. Lig al in bed.
Vegetarische loempia met veel taugé Vers brood Stokbrood met zelfgemaakte eiersalade Nacho's Bloemkool, groene groentes. Eigenlijk vind ik heel veel lekker. Maar voor die loempia kun je me wakker maken
Ooooh ja, heerlijk dat verse brood! Liefst van de bakker om de hoek! *kwijlemoji* En idd, nacho's...! Stad verderop heeft een restaurant waar ze goddelijke nacho's hebben. Love it.
Kibbeling! Schnitzel Patat Chips Gezond he Maar een appeltje op zn tijd gaat er ook goed in hoor. Ik vind fruit ook heerlijk.
Ik krijg honger van al dat lekkere eten wat er word genoemd :O Ik ben gek op , Harde worst Serannoham Kaablokjes met honing mosterd dille Mexicaans eten Carpaccio Gepofte mais Zoute nootjes Chocolade ( wit met of zonder praline ) En de rest .. vind heeel veel lekker