Ik heb wel dingen die ik heel lekker vind, maar het kan wel per dag verschillen hoor. Wat ik heel erg lekker vind: couscous met kip, avocado, tomaat, paprika, komkommer even meegebakken amandel schaafsel en crème fraiche, of op de huid gebakken zalm met pasta. Burrito’s kan ik ook erg waarderen. Sushi heb in dan weer niet zo veel mee. Snap echt niet dat mensen daar zo lyrisch over zijn.
Sorry, maar als ik hier van moest eten, dan ga ik kotsen Edit, je quoten gaat niet, dus maar zo @Iertje81 gaat over je foto met camembert.
Jaaaaa!!! Zooooo lekker! Voorheen deden een vriendin en ik regelmatig lekkere kaasplankjes maken.. Ben je best veel geld kwijt. Nu haal ik camembert bij de kaasboer, 1 euro als je ook hollandse kaas koopt. Die loopt dan op datum en is heeeelemaal niet erg. Zooooo lekker. Lekker dippen
Nou inderdaad! Neem ik ook altijd en Oeh! Waar wij altijd heen gaan hebben ze ze ook met kaas en met biefstuk (Mist het poppetje met het tongetje uit z’n mond)
Hmm.. Ik denk dan toch sushi bij een goed sushi restaurant.. Of misschien andijviestamppot met spekjes, ook wel erg lekker.
Zuurkool met heel veel ananas en verse aardappelpuree! Heb ik zelfs met 30 graden nog zin in! Helaas de enige van t gezin die dat lust... En alle soorten zomersalade, kan er geen genoeg van krijgen, vooral met spinazieblaadjes, feta, cranberry's, noten en zoete dressing, mmmm! Witlofsalade met cashewnootjes en mandarijntjes, lekker lekker! Een goede carpaccio gaat er ook altijd in. Snoep: Hele pure chocolade met vleugje sinaasappelsmaak! Of After Eight chocolaatjes, Pims koekjes, Haribo Starmix! Oja: heeft iemand al kruidnootjes in de winkel zien liggen? Zie er nu al naar uit! Vooral truffelkruidnootjes of chocoladekruidnootjes van bolletje, jamjam!
Geloof ik! Maar ik houd teveel van rauwe vis dus neem die nooit. Snap wel dat als je geen rauwe vis lust die echt heerlijk is. Want smaken verschillen en is maar goed ook!