Ik was even benieuwd: zijn er hier mensen die elkaar ‘in het echt’ ook kennen? Je hoeft totaal niet te zeggen wie je kent met naam en toenaam e.d. maar ik vroeg me af of er door ZP ook vriendschappen zijn ontstaan?
Ik ken wel een paar meiden hier die ik ook in het echt wel eens heb gezien. Dat waren van die zwangerschapsgroepjes.
Ik heb ook wel eens wat mensen ontmoet, ook zat er hier een tijd iemand bij wie ik op de middelbare school heb gezeten.
Met het clubje van S1 heb ik een vriendin overgehouden. Echt dikke mik samen @spruitjes natuurlijk! Misschien dat er meer bekende van mij zijn, er heeft weleens iemand wat gezegd wat alleen kan als ze mij echt kennen. Maar wie dat nu is?
De afgelopen 10 jaar zijn er wel mensen geweest die uit de buurt kwamen en die ik heb leren kennen. Maar het gebeurde ook andersom, dat ik vriendinnen met babies op dit forum geattendeerd heb. Alleen geen van hen is zo fanatiek gebleven als ik. Soms krijg ik een meewarige blik “zit je nou nog steeds op ZP”
Ik ken wel wat dames die op ZP zitten maar die ken ik dus niet van ZP. Wel wat leuke contacten aan ZP overgehouden via Whatsapp.
Ik heb wel het vermoeden dat er een collega van mij hier (niet heel erg) actief is. Maar dat blijft een vermoeden en ze zal niet toegeven dat ze het is. Ik heb haar deze pagina aangeraden een paar jaar terug en het is echt een type om hier ook te zijn. Misschien als stille meelezer Ze zou mij, en niet door foto’s of ‘C’ of de kinderen, wel herkennen denk ik maar ik zit hier ook totaal niet anoniem uiteraard. Werkt soms ook in m’n nadeel maar hee dat is mijn eigen keuze geweest
Ja! @LaQueen en ik woonden in hetzelfde dorp, waren tegelijk zwanger van de oudsten en onze zoontjes schelen maar een paar maanden Hebben al een paar keer afgesproken, heel gezellig!
Heb van hier 1 keer iemand herkend in de speeltuin, herkende haar jongste van foto's. Wel ook gezegd.
Geen idee, denk dat mensen uit mn omgeving me feilloos herkennen overigens. Combinatie van dochter en diens reflux, plus de gebroken nachten t afgelopen jaar met t verhaal van mn zoontje is een dead give-away.