Tonijnbroodje van Subway met frietjes en frietsaus van Mac op al het andere eten ben ik snel uitgekeken en heb niet echt een lievelings maaltijd.
Hum veel te veel: -harira -marokkaanse vistajine -pastilla met zeevruchten -yassa kip -lasagne bolognese -vol-au-vent -uiensoep Friet met Provençaalse saus en een kalkoenbil in de oven
O ja. Stom. Mijn vader at het altijd als we in België waren. Wat is mosterd dan? Of ook gewoon mosterd?
Ik krijg zo een honger van deze topic. - patatje met van de febo - frikandel speciaal - manti van mijn moeder (turks gerecht) - pom - sushi - biefstuk van loetje - gamba’s gebakken in boter en knoflook - sliptong gebakken in roomboter - en nog veel meer Ik hou van eten
Pizza! Gewoon met ham en maas en de pizza met de pepers is ook super lekker maar eigenlijk te heet haha De appelcake van mijn vader. Helaas is hij er niet meer. Die bakte hij voor de hele familie. Frietje met curry en mayonaise is ook wel erg lekker met een frikandel. We bakken altijd met de airfryer en dat is toch echt anders. Chocolademousse maar daar is mijn niet galblaas niet mee eens Spaghetti is ook zo lekker met extra kaas. Ik ga het recept van Jamie Oliver bekijken!
Nasi met gebraden kip. Dit vind ik zo'n lekkere combinatie. Sowieso kip in allerlei formaten, gebraden gegrild maakt me niets uit. Mjam. Kroketten van de hanos, 25procent vlees, daar kan je mij voor wakker maken.
Spaghetti puttanesca, Griekse salade, vegetarische moussaka, kokossoep, zelfgemaakte pizza, kaas, kaas en kaas Ik eet alles zo'n beetje graag, als het maar geen 'Hollandse' pot is (avg, stamppot - blegh) of lappen vlees. Zo, heb er honger van gekregen: lunchtijd!
Zalmwrap Broodje kebab met knoflook van de plaatselijke caf. Prei-spektaart Franse uiensoep van een restaurant plaats verderop kaas-ui-ham stokbrood
Jeetje... Wat een moeilijk vraag! Ik denk dat ik het snelst klaar ben als ik na moet denken over wat ik niet graag eet. Ik word iig heel blij van: Sushi Kaasfondue Nasi van mijn vader Limburgs zuurvlees met frietjes Kipfilet gevuld met geitenkaas en een honing -tijm jus Hete friet met stoofvlees van kip Indische rijsttafel (met bv ajam smoor, telor ketjap, Indo pulled pork, rendang, e.d. (en niet van conimex )) Thaise curry's Fajita's Frikandel speciaal Bolognese saus uit de slowcooker Zelfgemaakte Chinese gerechtjes (zoals kip in citroensaus, zwarte boontjes kip, etc) Lekkere kaasjes met vijgen chutney (oid) en een groot glas rode port Zelfgemaakte mexicano's met pindasaus Pizza met geitenkaas, gedroogde vijgen, rode uien chutney, rucola en pijnboompitten Hollandse garnalen Mosselen Tony's karamel zeezout Uiteten bij restaurants met verrassings menu's en een wijnarrangement Etc. etc. etc. etc. En dan zal ik mijn waslijst aan desserts die wij in de weekenden eten maar even overslaan. Maar favorieten zijn sowieso alle toetjes met chocolade en (gezouten) karamel.
Als ik echt moet kiezen dan macaroni met kaassaus en nachos uit de oven met creme fraiche en chili saus. Geitenkaas of brie uit de oven mag je mij ook voor wakker maken xD
Toast met cheddar en gebakken ei met nog een zachte dooier en lekker gyros kruiden, oregano en peper! nommmmm
Tosti met tonijn kaas en augurk. Kun je me voor wakker maken ' s nachts. En eigen gemaakte bruine bonen soep. Ga al kwijlen als ik er aan denk