Hey meiden, Ik ben nieuwsgierig wanneer jullie gestest hebben en wanneer de test positief was. Ik vind het namelijk heel moeilijk om mijn NOD af te wachten, ben deze maand van plan om 2 dagen voor mijn NOD te testen ( op moederdag ) Duss....... Wanneer hebben jullie getest en wanneer was de test positief??
Je kan hem al doen voor je NOD maar dan zal ik je wel een digitale test van clearblue aanraden anders moet je zo staren of je wel of geen streepje ziet Ik persoonlijk heb ze altijd gedaan toen ik al over tijd was
1 week voor NOD positief getest (best duidelijk streepje, dus heb niet hoeven staren en twijfelen haha), volgens de echo was ik dus idd iets van 3 weken en 1 dag zwanger tijdens het testen... Dus het kan maar...Het kan ook zo zijn dat het te vroeg is.
ik teste op mijn nod negatief ( of het was nog niet duidelijk te zien ) 5 dagen na mijn nod teste ik posotief!
Deze keer op dag 33 ofwel 13 dagen na mn eitje (lange cyclus) 1 dag voor nod (zie album) Bij justin op dag 34, toen had ik zover ik weet wel een normale cyclus, dus een week overtijd pas positief...
Ik heb 2 dagen er na getest, en had een duidelijk streepje (maar niet heel overduidelijk). Ik zou je aanraden om na je NOD te testen. Leuk idee, moederdag, maar het kan je hele lange zondag verpesten als die test (nog) niet positief is. Mijn mening: liever een dagje langer wachten en in ieder geval een beetje zekerder zijn over de uitslag van de test!
Ik dacht 4 dagen voor nod te hebben getest, bleek na de echo met 3 week en 1 dag te zijn geweest. Je kunt dus zeer zeker eerder posi testen. Wel rekening houden dat het nog fout kan gaan.
Ik heb 1 dag voor mijn NOD getest, 3 a 4 dagen ervoor was deze nog negatief... hoop dat ie voor jou ook mooi positief is [-o< Groetjes Nelleke
Nog meer meiden? Ben vooral nieuwsgierig naar echt vroege testen. Vooral omdat ik me nooit kan inhouden tot mijn NOD
ik teste op mijn nod licht positief twee dagen later weer getest vier dikke posi testen en een digitale van clear blue positief succes met testen liefs
achteraf gezien heb ik een week voor mijn NOD positief getest, wel licht maar toch positief. die van 2 voor 5 euro vn de kv