fruit, gesmolten kaas (-> die vooral in het begin...), ijsjes, alles met tomatensaus, uberhaubt tomaten... karnemelk gaat er momenteel met liters in. En ik houd normaal gesproken niet echt van chocola, maar chocoladevla en bepaalde chocolade repen vind ik wel lekker nu (echt nog steeds niet alles en allemaal en ik eet het zeker niet overmatig, dat trekt mijn maag niet)... ow en alles met een pepertje! Eigenlijk wisselt het dus allemaal waar ik trek in heb... kan er niet echt een peil op trekken! Ook nog een verrassing hier wat het gaat worden.
Brood ! eet zowat een half witbrood per dag.. (hagelslag mmm) Heel goed voor de spijsvertering.. NOT ! Verder eet ik alles eigelijk wel , vind alles lekker op dit moment..
ja ik trouwens ook loempia's van de vietnamees!!! mmmmmmm en snacks uit de muur kan ik ook niet voorbij lopen.
Melk melk melk melk melk melk melk.... melk! Kan niet meer zonder, er gaan iedere dag zeker 2 liter pakken doorheen. vooral snachts, en sinasappelsap ook niet te tellen!! maar ben ik nu wat mee geminderd ivm maagzuur..
vers wit brood met hagelslag, en de laatste 2 weken vooral gebakken ei! wordt er zelf gek van heb nog nooit zo veel gebakken ei gegeten hahahah
Ik ben echt al allerlei eet-fases doorgegaan. Is dat bij jullie dan niet zo? Ik heb fases van een week en daarna kan ik het niet meer luchten of zien Hierbij mijn vreemde eetbehoeften vanaf het begin van m'n zwangerschap tot nu: - boterhammen met gesmolten kaas - ijsbergsla met vette slasaus - patat met veel mayo - mueslibollen - crackers met kaas - boterhammen met smeerkaas en jam (niet in combinatie met elkaar natuurlijk ) -Vifit (er gaan rustig 2 pakken per dag doorheen) - Cornflakes met chocomel (soms wel 5 grote bakken per dag) En wat ik normaal heel veel at en nu helemaal niet meer lekker vind: repen chocola, koekjes, warme maaltijden (eet ik haast nooit meer), Ben & Jerry's ijs (hoe is het mogelijk ) En het geslacht is nog onbekend!
Stefanie... ik krijg ineens zo'n trek in mueslibollen!!!!!! met kaas... echte hollandse jong belegen... maar die verkopen ze niet in dit land....
taartjes, ijs, chocola en zwanger van een jongen... Voor mijn zwangerschap moest ik niets hebben van zoet. Toen luste ik s'avonds alleen maar chips en hartige dingen. Daar moet ik nu niets meer van hebben...
bij de 1e z schap: appels 9 mnd lang, lollies (begin van de zw schap) dextro energie, meloen nu: idem!!! alleen ook elke week een paar keer een mini zakje chips
patatttttt kaas water.. is drinken maar ja chocolade ijs vooral softijs zure appels ik ben gek op maggie heerlijk veel maggie broccolie snoep.... ben normaal een chips eter gewoon alles waar ik me klauwen in kan zetten gaat er wel in whaha owwh ja meid
uhm hartig is vlees kaas niet chocoladepasta whaha dat is zoettig sorry hoor ben in een commentaar dagje ofzo maar ik bedoel het niet verveledn maar meer grappig
ijsjes heel veel heb net twee aardbeien cornettos opgegeten hihi. chocola vooral snickers en m&ms cola en snack heerlijk. wat het word is een verrassing. ik zelf denk een jongen en mijn man een meid. dus we zullen nog even moeten afwachten! liefs